Feedback
I.D.: 78327203

Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343

Data publicarii
08.02.23 Exista 83.091 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45300000-0
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin Contract se urmăresc proiectarea şi execuţia lucrărilor de instalare/refacere a instalatiilor de ventilaţii, instalatiilor de limitare şi stingere a incendiilor cu hidranţi interior, instalaţiilor de gaze medicale, instalaţiilor electrice, instalaţiilor de detectare, semnalizare si alarmare in caz de incendiu, sistemului de detecţie, semnalizare, alarmare în cazul depăşirii concentraţiei maxime de oxigen în atmosferă,...
Prin Contract se urmăresc proiectarea şi execuţia lucrărilor de instalare/refacere a instalatiilor de ventilaţii, instalatiilor de limitare şi stingere a incendiilor cu hidranţi interior, instalaţiilor de gaze medicale, instalaţiilor electrice, instalaţiilor de detectare, semnalizare si alarmare in caz de incendiu, sistemului de detecţie, semnalizare, alarmare în cazul depăşirii concentraţiei maxime de oxigen în atmosferă, sistemului TVCI (sistemul de televiziune cu circuit închis). În responsabilitatea Antreprenorului se vor regăsi următoarele activităţi: 1. PROIECTAREA: A. Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea Certificatului de Urbanism (CU) şi a documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/ acordurilor prevăzute în CU pentru: -montarea panoului temporar/ plăcii permanente, conform Manualului de Identitate Vizuală pentru Instrumente Structurale 2014-2020; -organizarea execuţiei lucrărilor. B. Elaborarea Proiectului tehnic, respectiv: -proiect pentru autorizarea executării lucrărilor - P.A.C. (D.T.A.C.) pentru montarea panoului temporar/ plăcii permanente, conform Manualului de Identitate Vizuală pentru Instrumente Structurale 2014-2020; -proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor - P.O.E. (D.T.O.E.); -proiect tehnic de execuţie (inclusiv detaliile de execuţie) - P.Th. + D.E. pentru lucrările incluse în DALI si Studiu de oportunitate, -Scenariul de securitate la incendiu. Elaborarea Proiectului Tehnic şi a întregii documentaţii tehnice se va face pe baza DALI şi a Studiului de oportunitate, cu încadrarea în valorile devizului general, cu respectarea prevederilor H.G. nr. 907/ 2016, a clauzelor Acordului Contractual, a cerinţelor din Caietul de sarcini, a actelor normative în vigoare, a normelor generale de proiectare şi a normativelor specifice proiectării, a instrucţiunilor tehnice de proiectare şi execuţie a elementelor de construcţii şi instalaţii şi a instrucţiunilor ANAP. Elaborarea Proiectului Tehnic şi a întregii documentaţii tehnice se va face pe baza DALI şi a Studiului de oportunitate, cu încadrarea în valorile devizului general, cu respectarea prevederilor H.G. nr. 907/ 2016, a clauzelor Acordului Contractual, a cerinţelor din Caietul de sarcini, a actelor normative în vigoare, a normelor generale de proiectare şi a normativelor specifice proiectării, a instrucţiunilor tehnice de proiectare şi execuţie a elementelor de construcţii şi instalaţii şi a instrucţiunilor ANAP. Proiectantul va susţine proiectul tehnic în faţa verificatorilor tehnici de calitate atestaţi, conform legii. Verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor pentru avize şi acorduri, a proiectului tehnic, a caietelor de sarcini şi a detaliilor de execuţie şi întocmirea unui Referat privind verificarea de calitate, se vor efectua de către verificatori tehnici de calitate atestaţi pentru specialităţile şi cerinţele în cauză, Proiectul tehnic va fi elaborat astfel încât să fie clar, să asigure informaţii tehnice complete privind viitoarea lucrare şi să răspundă cerinţelor tehnice, economice şi tehnologice ale Achizitorului. Proiectul tehnic se elaborează de colective tehnice de specialitate. Dreptul de promovare a documentaţiilor în vederea avizării/ autorizării se poate face numai sub semnătura unor cadre tehnice cu pregătire superioară care au absolvit instituţii de învăţământ superior de specialitate în domeniul construcţii şi instalaţii pentru construcţii, care au drept de semnătură potrivit nivelelor de competenţă. Semnarea documentaţiilor angajează răspunderea acestora în condiţiile legii. Este interzisă semnarea proiectelor tehnice pentru executarea lucrărilor, precum şi a documentaţiilor tehnice de către persoane care nu îndeplinesc cerinţele legale prevăzute, respectiv care nu au absolvit instituţii de învăţământ superior de specialitate în domeniul construcţii şi instalaţii pentru construcţii, ori care nu au drept de semnătură în condiţiile legii. Proiectul Tehnic elaborat va include orice lucrare care este necesară pentru a satisface cerinţele Achizitorului, precum şi toate lucrările care sunt necesare pentru asigurarea rezistenţei, stabilităţii şi siguranţei în exploatare a lucrărilor (inclusiv dacă nu sunt menţionate în Caietul de Sarcini/ Acordul Contractual), în vederea atingerii indicatorilor fizici şi de performanţă ai Acordului Contractual. Activităţile se vor realiza de Proiectant conform prevederilor Legii nr. 50/ 1991, Legii nr. 10/ 1995, H.G. nr. 907/ 2016 şi Ordinului MDRL nr. 839/ 2009, cu modificările şi completările ulterioare şi vor include cel puţin detalierea prevăzută în Caietul de sarcini, cu respectarea termenelor de elaborare. Activităţile solicitate prin Caietul de Sarcini (proiectare) se vor realiza în cea mai mare parte la sediul Antreprenorului. Cu toate acestea, scopul Acordului Contractual implică şi: a) derularea de activităţi la amplasamentele obiectivului de investiţii (Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea); b) interacţiunea cu factori interesaţi responsabili pentru emiterea de avize, autorizaţii acorduri în legătură cu obiectivul de investiţii; c) derularea de activităţi la sediul Achizitorului. Proiectantul va elabora proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor (as built) în conformitate cu prevederile H.G. nr. 273/ 1994, care va fi predat Achizitorului înainte de efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor, ca parte a cărţii tehnice a construcţiei. C. ASIGURAREA ASISTENŢEI TEHNICE pe durata execuţiei lucrărilor şi până la recepţia la terminarea lucrărilor. Asistenţa tehnică se va asigura pentru Proiectul Tehnic elaborat pe durata execuţiei lucrărilor (inclusiv la recepţia la terminarea lucrărilor). Asistenţa tehnică se va asigura pentru Proiectul Tehnic elaborat pe durata execuţiei lucrărilor (inclusiv la recepţia la terminarea lucrărilor). Pe perioada derulării serviciilor de asistenţă tehnică, responsabilităţile proiectantului sunt următoarele: a) participă la fiecare şedinţă de Proiect la care i se solicită prezenţa de către Achizitor şi/ sau Supervizor şi la toate vizitele de monitorizare/ verificare/ evaluare din partea reprezentanţilor oricăror instituţii cu atribuţii de verificarea şi controlul fondurilor europene nerambursabile; b) participă la toate fazele determinante stabilite; c) verifică conformitatea lucrărilor executate cu specificaţiile tehnice din Proiectul tehnic; d) modifică soluţiile din Proiectul tehnic, dacă situaţiile concrete impun această măsură; modificarea de soluţie se va realiza cu avizul verificatorului tehnic, după caz; e) elaborează Proiectul Tehnic Revizuit, dacă este cazul, în vederea depunerii spre avizare la Organismul Intermediar şi răspunde la solicitările de clarificări transmise de reprezentanţii Achizitorului/ Organismului Intermediar/ Autorităţii de Management, pe perioada verificării Proiectului Tehnic Revizuit; f) întocmeşte dispoziţii de şantier şi documentaţii de modificări tehnice (memoriu justificativ, planşe, liste de cantităţi etc.); g) elaborează orice documentaţie solicitată, după caz, de către instituţiile abilitate, în vederea obţinerii de avize/ acorduri/ autorizaţii; h) elaborează documentaţia conformă cu execuţia (as built); i) elaborează manualul/ instrucţiunile de exploatare şi întreţinere, după caz; j) participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmind referate de prezentare pe specialităţi privind modul în care a fost realizată lucrarea. Orice modificare care intervine pe parcurs în legislaţia şi regulamentele în materie (apariţia unor standarde noi, abrogarea şi înlocuirea unor standarde existente, etc.), se aplică în conformitate cu prevederile legale. În astfel de situaţii, Proiectantul este obligat să realizeze modificările care se impun. 2. EXECUŢIA LUCRĂRILOR: Lucrările de execuţie aferente Acordului Contractual, stabilite prin Studiul de Oportunitate si prin DALI includ: a) achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, asigurarea tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor; b) orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului; c) transportul la şantier al oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, al oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; d) orice testare şi teste relevante, aşa cum aceste testări şi teste sunt solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; e) orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; f) întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Achizitor; g) activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; h) pregătirea oricărei documentaţii necesare Antreprenorului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: i) Graficele generale de realizare a investiţiei publice (fizic şi valoric); ii) Planul calităţii pentru execuţie; iii) Planul de control al calităţii; iv) certificările şi rezultatele testelor materialelor; i) readucerea la forma şi la structura iniţială a zonelor afectate de execuţia lucrărilor; j) documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; k) instruirea personalului beneficiarului final (Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea); l) punerea în funcţiune a instalaţiilor şi echipamentelor; m) execuţia oricăror remedieri necesare în perioada de garanţie. Termenii şi condiţiile Acordului Contractual includ şi o perioadă de garanţie de 60 de luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" – cod SMIS 151336  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Lucrări – rest de executat şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului din cadrul proiectului "Restaurarea, dotarea şi punerea în valoare a Muzeului Memorial Nicolae Bălcescu"  
Achizitie publica de lucrari de executie la trei obiective de investitii  
Servicii de elaborare a Proiectului Tehnic şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "Reabilitarea termică a secţiilor Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea din strada Remus Bellu nr. 3"  
CONSOLIDARE SI REFACERE DJ658 Gura Vaii-Malul Vartop-Hotarele-Muereasca-Gavanesti-Manastirea Frasinei, km 12+250, judetul Valcea  
Achiziţie publică de lucrări (proiectare şi execuţie) pentru realizarea obiectivului de investiţii "Construirea şi dotarea Ambulatoriului pentru secţiile Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea din strada Remus Bellu, nr. 3, municipiul Râmnicu Vâlcea" 20.06.24
Achiziţie publică de lucrări (proiectare şi execuţie) pentru realizarea obiectivului de investiţii "Reabilitarea, extinderea şi dotarea Ambulatoriului din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" 18.06.24
Proiectare şi execuţie lucări, pentru obiectivul “Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii Poliţiei Municipiului Râmnicu Vâlcea din cadrul I.P.J. Vâlcea şi a Unităţii Militare 0676 Craiova" cu finanţare din fonduri europene, în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta 5- Valul renovării