Feedback
I.D.: 102271394

Achiziţia publică de lucrări (execuţie) (CL1) din cadrul proiectului "Reabilitarea şi extinderea blocului operator şi dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale"

Data publicarii
04.09.24
Coduri CPV
45215140-0 45300000-0
Termenul limita pentru depunere:
10.10.24
Pretul estimativ:
24.318.301,80 RON - 24.318.301,80 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.09.24 Publicat la 05.09.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie execuţia lucrărilor în cadrul obiectivului de investiţii "Reabilitarea şi extinderea blocului operator şi dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale". Proiectul tehnic a fost elaborat de către S.C. ATELIER DECUMANS S.R.L. în baza studiului de fezabilitate elaborat de S.C. ASSAD S.R.L.. Obiectul contractului îl reprezintă execuţia luc...
Obiectul achiziţiei îl constituie execuţia lucrărilor în cadrul obiectivului de investiţii "Reabilitarea şi extinderea blocului operator şi dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale". Proiectul tehnic a fost elaborat de către S.C. ATELIER DECUMANS S.R.L. în baza studiului de fezabilitate elaborat de S.C. ASSAD S.R.L.. Obiectul contractului îl reprezintă execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform proiectului tehnic elaborat, cu respectarea prevederilor Contractului de lucrări şi legislaţiei în vigoare. Proiectul propus se va implementa la locaţia din mun. Râmnicu Vâlcea, Calea lui Traian, nr. 201. La locaţia respectivă funcţionează majoritatea secţiilor Spitalului, precum şi blocul operator şi ambulatoriul.Durata efectivă a contractului este de 12 luni şi nu include perioadele estimate/aprobate de suspendare a lucrărilor pe timp friguros, dacă este cazul. Perioada de garanţie este cuprinsă între data recepţiei la terminarea lucrărilor şi data recepţiei finale. Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de minimum 5 ani, fiind o construcţie încadrată în categoria de importanţă A. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada remedierii defectelor calitative constatate în această perioadă. Antreprenorul va încheia şi va plăti poliţele de asigurare ce vor acoperi riscurile specifice, aşa cum este menţionat în clauzele Contractuale. Plata lucrărilor executate se efectuează în conformitate cu condiţiile contractuale (Clauza 50 – Plăţi), în baza Certificatelor de plată emise de Supervizor, ca urmare a verificării Situaţiilor de lucrări elaborate lunar de către Antreprenor şi semnate de Reprezentanţii acestuia. Situaţiile de lucrări vor fi însoţite de documente justificative. Autoritatea Contractantă va acorda un avans de 15% din valoarea contractului, în conformitate cu prevederile legislative în domeniu şi în condiţiile contractuale (Clauza 46 – Plata în avans). Ofertantul va completa declaraţie privind respectarea principiilor DNSH. Achiziţiile efectuate în cadrul proiectului trebuie să dovedească conformitatea cu principiile DNSH, aşa cum sunt ele prezentate în Ghidul tehnic DNSH aferente măsurii de investiţii din Componenta C12 – Sănătate. Valoarea estimată de 24.318.301,80 lei (fără TVA) nu include sume provizionate. Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute stabilită în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 2.097.110,00 lei fără TVA, aceasta putând fi accesată, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevăzute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice respectiv Instrucţiunea ANAP nr. 1/2021. Cheltuielile diverse şi neprevăzute NU vor face obiectul ofertei financiare. Valoarea estimată nu include valoarea pentru cheltuieli pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preţ, respectiv suma de 2.412.839,36 lei fără TVA (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 7.2.) Nota: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare, numai prin SEAP, într-un termen de cel tarziu 20 de zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 În masura în care solicitările de clarificări sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare este cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu