Date generale despre operatorul economic şi despre sectorul economic în care se încadrează obiectul contractului:
- An de înfiinţare; cod CAEN principal; cifră de afaceri (evoluţie pe ultimii 3 ani); număr mediu de angajaţi (evoluţie pe ultimii 3 ani); tipuri de construcţii civile realizate de-a lungul activităţii; existenta în portofoliu a unor lucrări de edificare/ reparaţii spitale
- Mod de organizare, cu focus pe c...
Date generale despre operatorul economic şi despre sectorul economic în care se încadrează obiectul contractului:
- An de înfiinţare; cod CAEN principal; cifră de afaceri (evoluţie pe ultimii 3 ani); număr mediu de angajaţi (evoluţie pe ultimii 3 ani); tipuri de construcţii civile realizate de-a lungul activităţii; existenta în portofoliu a unor lucrări de edificare/ reparaţii spitale
- Mod de organizare, cu focus pe contextul de la nivel local: subcontractanţi de specialitate la care se recurge în mod uzual/recurent, investiţii în tehnologie pentru realizarea activităţii de construcţii, precum şi pentru gestionarea afacerii. Lanţuri de aprovizionare pentru materiale şi mod de acces la echipamentele de construcţie utilizate, precum şi la forţa de muncă.
Alinierea înţelegerii Părţilor asupra implicaţiilor cerinţelor referitoare la utilizarea BIM.
- capabilităţile de care trebuie să dispună operatorii economici pentru a putea îndeplini cerinţele referitoare la utilizarea BIM (personal specializat, procese de lucru, instrumente/tehnologie, costuri etc.)
- confirmaţi claritatea şi suficienţa informaţiilor puse la dispoziţie de Autoritatea Contractantă referitor la tipurile de informaţii care trebuie încărcate în BIM (e.g., performanţele şi randamentul echipamentelor livrate, instalaţiilor HVAC etc.), alături de modul de colaborare a părţilor implicate în edificarea obiectivului de investiţii (e.g., Antreprenor, Subcontractorii de specialitate, Proiectant, Supervizor) în revizuirea informaţiilor stocate în BIM.
Specificaţiile tehnice şi cerinţele aferente echipamentelor medicale "grele" şi a zonelor speciale incluse în obiectul contractului.
- Identificarea unei soluţii care să asigure instalarea unor echipamente medicale cu specificaţii de actualitate la momentul utilizării lor, având în vedere durata relativ mare între atribuirea contractului şi operaţionalizarea spitalului: gradul de flexibilitate în ceea ce priveşte achiziţia şi montajul
- Aspecte specifice legate de garanţie, instruire personal, preluarea în bune condiţii a echipamentelor
- Elemente specifice acestei industrii –perioada medie de păstrare în producţie a unui asemenea tip de echipament, durata de viaţă (când ar trebui înlocuit sau efectuată o reparaţie capitală), gradul de progres tehnologic de la o generaţie la alta şi care este impactul asupra preţului, perioada de asigurare a pieselor de schimb, mentenanţă în perioada de durabilitate a proiectui.
Discutarea provocărilor referitoare la coordonarea reţelei de contracte – i.e. activităţile de construcţie (pe care trebuie să le realizeze Antreprenorul, conform Proiectului Tehnic) şi legătura cu rezultatele şi/sau procesul de implementare al celorlalte contracte de achiziţie necesare realizării obiectivului de investiţie.
- identificarea eventualelor riscuri semnificative aferente interconectării/ coordonării tuturor contractelor de achiziţie şi a rezultatelor acestora
- confirmaţi că informaţiile puse la dispoziţie sunt clare şi la obiect, iar suportul oferit de aceasta este suficient, în legătura prezentelor lucrări cu lucrările aferente Etapei 1 de Organizare de Şantier – Anunţ de participare SEAP CN1055870.
Aspecte incluse în Acordul Contractual:
- preluarea garanţiilor de la pachetul 1 de lucrări
- penalităţi în cadrul contractului (indicii formulei de ajustare)
Documentele* publicate in SEAP / site propriu:
1. Anexa nr.1 Raport de coordonare + apendice A - matricea responsabilitatilor
2. Anexa nr. 2 Raport grafic general de lucrari + apendice B - grafic de lucrari
3. Anexa nr. 3 Cerinte privind schimbul de informatii
4. Anexa 4 - BIM Plan de lucru (BEP)
5. Lista echipamente “grele"
6. Lista echipamente zone speciale
7. Draft acord contractual
*Documentele puse la dispozitie sunt documente de lucru şi pot suferi modificări inclusiv ca urmare a prezentei consultări de piaţă.