Obiectul prezentului contract îl reprezintă achiziţionarea următoarelor produse: echipamente specializate necesare realizării dezinfecţiei, monitorizării stării de sănătate a beneficiarilor, precum şi a realizării triajului epidemiologic şi obiecte de unică folosinţă necesare servirii mesei în cele două unităţi de învăţământ special, astfel încât să se limiteze numărul îmbolnăvirilor cu virusul Sars-Cov2, atât în rândul ele...
Obiectul prezentului contract îl reprezintă achiziţionarea următoarelor produse: echipamente specializate necesare realizării dezinfecţiei, monitorizării stării de sănătate a beneficiarilor, precum şi a realizării triajului epidemiologic şi obiecte de unică folosinţă necesare servirii mesei în cele două unităţi de învăţământ special, astfel încât să se limiteze numărul îmbolnăvirilor cu virusul Sars-Cov2, atât în rândul elevilor cu diferite deficienţe asociate, dar şi al personalului care lucrează cu aceşti copii, conform cererii de finanţare:
- echipamente/dispozitive medicale - necesare prevenirii şi limitării infecţiilor cu COVID- 19 realizării sterilizării, dezinfecţiei aerului (lămpi bactericide cu ultraviolete şi ozon; purificatoare aer; nebulizatoare) precum şi a triajului epidemiologic (termometre digitale; termometre cu infraroşu; pulsoximetre);
- produse de unică folosinţă - necesare servirii mesei (prosoape din celuloză; boluri supă, caserole, tacâmuri şi pahare de unică folosinţă; saci)
Produsele livrate vor avea o perioadă de valabilitate de minim 24 luni de la data recepţiei, cu excepţia produselor care din fabricaţie au o perioadă de valabilitate mai mică. În cazul în care produsul nu este livrat în termenul de valabilitate solicitat, furnizorul este obligat să îl livreze pe cheltuiala sa.
Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea contractantă, respectiv Centrul Şcolar Pentru Educaţie Incluzivă: Str. Calea lui Traian nr. 128, Oraş Băbeni, judeţul Vâlcea şi Şcoala Profesională Specială Bistriţa: Str. Arnota nr. 123, comuna Costeşti, judeţul Vâlcea, cod poştal 247116.
Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului.
Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat şi la locul de livrare agreat a produselor şi se consideră că a luat în considerare toate dificultăţile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens şi nu va invoca niciun motiv de întârziere sau costuri suplimentare.
Lotul 1 – Termenul maxim de livrare este de 60 zile de la data încheierii contractului.
Lotul 2 - Termenul maxim de livrare este de 30 zile de la data încheierii contractului.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut lapunctul I.1).