Feedback
I.D.: 100627227

Achiziţia publică de dotări medicale din cadrul proiectului "Reabilitarea şi extinderea blocului operator şi dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale"

Data publicarii
26.07.24 Exista 85.320 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 33192340-7
Termenul limita pentru depunere:
03.09.24
Pretul estimativ:
8.850.000,00 RON - 8.850.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.07.24 Publicat la 30.07.24 Publicat la 22.08.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Imobilul ce face obiectul proiectului se află în proprietatea C. J. Vâlcea şi este dat în administrarea S. J. Vâlcea prin Hotărârea C. J. Vâlcea nr. 41/17.04.2003. În vederea prevenirii infecţiilor asociate asistenţei medicale, se urmăresc investiţii pentru reabilitarea/ modernizarea blocurilor operatorii şi dotarea cu echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale. Operatorii economici care...
Imobilul ce face obiectul proiectului se află în proprietatea C. J. Vâlcea şi este dat în administrarea S. J. Vâlcea prin Hotărârea C. J. Vâlcea nr. 41/17.04.2003. În vederea prevenirii infecţiilor asociate asistenţei medicale, se urmăresc investiţii pentru reabilitarea/ modernizarea blocurilor operatorii şi dotarea cu echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale. Operatorii economici care pot participa la procedura de achiziţie trebuie să deţină avizul de funcţionare emis de ANMDMR pentru activităţile de comercializare şi de prestări servicii în domeniul dispozitivelor medicale supuse controlului prin avizare (import dispozitive medicale, distribuţie dispozitive medicale, instalare şi/sau mentenanţă dispozitive medicale) potrivit art. 2 coroborat cu art. 6 din Normele metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, referitoare la avizarea activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale din 03.04.2020 aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 566/ 2020. Pentru produsele livrate, durata de livrare şi punere în funcţiune este de maxim 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului. Durata de livrare, de maxim 60 de zile, include şi perioada de acceptare a autorităţii contractante de 5 zile, respectiv recepţia cantitativă, calitativă, punere în funcţiune şi recepţia serviciilor de instruire. Produsele livrate vor fi însoţite în mod obligatoriu de: factura fiscală/ aviz de expediţie, certificat de origine, după caz, documente de certificare a calităţii şi a garanţiei, conform dispoziţiilor legale în vigoare, certificat de conformitate CE, etc. Un produs este considerat livrat când toate activităţile din cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este instalat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este recepţionat de Autoritatea contractantă (recepţie cantitativă, calitativă, punere în funcţiune şi instruire personal). Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea contractantă pentru fiecare produs în parte. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune. Contractantul va asambla produsele la locul de instalare indicat de Autoritatea contractantă şi va efectua orice altă configuraţie considerată necesară pentru a asigura funcţionarea corectă a produselor. Contractantul este responsabil pentru instruirea la faţa locului a personalului desemnat de Autoritatea contractantă. Scopul instruirii este de a transfera cunoştinţele necesare pentru a opera produsul. Lista cu personalul de specialitate din cadrul spitalului care va fi instruit se va pune la dispoziţia contractantului înainte de punerea în funcţiune a echipamentului. În perioada de garanţie a echipamentului Contractantul va asigura serviciile de mentenanţă corectivă şi suport tehnic. Plăţile în favoarea Contractantului se vor efectua în termen de maxim 30 de zile de la data recepţiei (recepţie cantitativă, calitativă, punerea în funcţiune şi instruirea personalului) şi primirii facturii şi tuturor documentelor justificative. Ofertantul va completa declaraţie privind respectarea principiilor DNSH. Achiziţiile efectuate în cadrul proiectului trebuie să dovedească conformitatea cu principiile DNSH, aşa cum sunt ele prezentate în Ghidul tehnic DNSH aferente măsurii de investiţii din Componenta C12 – Sănătate. Nota: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare, numai prin SEAP, într-un termen de cel tarziu 20 de zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 În masura în care solicitările de clarificări sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare este cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziția publică de dotări medicale din cadrul proiectului „Reabilitarea și extinderea blocului operator și dotarea Spitalului Județean de Urgență Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecții nosocomiale” 03.09.24
Achiziţia publică de echipamente/dispozitive medicale necesare prevenirii si limitarii infectiilor cu COVID - 19/realizării sterilizării, dezinfectiei aerului (Autoclav, Nebulizator pentru dezinfecţia aerului, Lampă ultraviolete, mobilă) 26.07.21
Achiziţia de echipamente medicale şi aparatură pentru secţiile de pneumoftiziologie, Laboratorul de Analize Medicale, Laboratorul de Imagistică şi Radiologie şi de echipamente speciale pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-CoV-2 în cadrul proiectului ,, Întărirea capacităţii Spitalului de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 10.05.21
Achiziţia de echipamente medicale şi de protecţie individuală pentru prevenirea, limitarea, îngrijirea şi tratamentul cazurilor de infecţii cu virusul SARS-CoV-2 din cadrul proiectului "Întărirea capacităţii Spitalului de Psihiatrie Drăgoeşti de gestionare a crizei sanitare COVID-19"  
Echipamente de protecţie personală în cadrul proiectului "Întărirea capacităţii Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Vâlcea de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 16.11.21
Autospecială de primă intervenţie echipată cu instalaţie specială pentru stingerea incendiilor.  
Achiziţia de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului "Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competenţelor digitale"  
Achiziţia de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului "Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competenţelor digitale"  
Achiziţia de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului "Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competenţelor digitale"  
Achiziţia de: Autospecială stingere incendii de mică capacitate, 1 buc. şi Remorcă cisternă stingere incendii, 3 buc.