Feedback
I.D.: 50131657

Achiziţia publică a serviciilor de supervizare a lucrărilor (CS3) din cadrul proiectului "Modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea".

Data publicarii
30.09.20 Exista 85.681 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71247000-1
Pretul estimativ:
166.850,00 RON - 166.850,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Activitatea Supervizorului se va desfăşura pe toată Durata de Execuţie a Lucrărilor (proiectare şi execuţie lucrări), precum şi pe Perioada de Garanţie a Lucrărilor, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/ 1995, ale H.G. nr. 1/ 2018 şi ale Ordinului MDRT nr. 1.496/ 2011.Supervizorul va avea responsabilităţile prevăzute la clauza 5 - Supervizorul şi reprezentantul supervizorului, din Contractul de Lucrări (Anexa 2 la H....
Activitatea Supervizorului se va desfăşura pe toată Durata de Execuţie a Lucrărilor (proiectare şi execuţie lucrări), precum şi pe Perioada de Garanţie a Lucrărilor, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/ 1995, ale H.G. nr. 1/ 2018 şi ale Ordinului MDRT nr. 1.496/ 2011.Supervizorul va avea responsabilităţile prevăzute la clauza 5 - Supervizorul şi reprezentantul supervizorului, din Contractul de Lucrări (Anexa 2 la H.G. nr. 1/ 2018), respectiv:a)emite Ordine Administrative către Antreprenor;b)emite Ordinul Administrativ de Începere;c)verifică, acceptă sau respinge Programul de Execuţie al Antreprenorului, inclusiv existenţa fizică a resurselor necesare îndeplinirii programului transmis;d)aprobă sau respinge motivat documentaţia de proiectare elaborată de către Antreprenor;e)verifică ritmul execuţiei Lucrărilor;f)verifică respectarea calităţii Echipamentelor şi Materialelor şi metodele de punere în operă a acestora;g)respinge Echipamentele, Materialele sau Lucrările care se dovedesc a nu fi în conformitate cu prevederile Contractului de Lucrări;h)participă la efectuarea testelor şi la verificarea Lucrărilor ajunse în faze determinante;i)măsoară cantităţile de Lucrări real executate;j)se asigură de corectitudinea datelor şi detaliilor din Jurnalul de Şantier;k)emite Modificări în conformitate cu prevederile Contractului de Lucrări;l)emite Certificate de Plată în conformitate cu prevederile Contractului de Lucrări;m)emite Decizii în conformitate cu prevederile Contractului de Lucrări;n)analizează Revendicările Antreprenorului şi ale Achizitorului;o)asistă Achizitorul în cadrul procedurii de Recepţie la Terminarea Lucrărilor şi de Recepţie Finală;p)îndeplineşte celelalte sarcini ale Supervizorului stabilite prin Contractul de Lucrări.Supervizorul are obligaţia de a îndeplini toate atribuţiile ce îi revin în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/ 1995.Serviciile de supervizare vor fi asigurate prin personal specializat şi cuprind:a)asistenţă tehnică pentru Achizitor legată de managementul Contractului de Lucrări;b)monitorizarea şi supervizarea Contractului de Lucrări (proiectare şi execuţie), urmărirea realizării acestuia în conformitate cu prevederile contractuale şi ale legislaţiei în vigoare la data implementării, în domeniul construcţiilor, precum şi cu Instrucţiunile AM POR.Supervizorul va avea următoarele responsabilităţi:a)pregătirea şi organizarea întâlnirilor de lucru periodice, pe durata Contractului de Lucrări, cu toate părţile implicate în proiectarea şi execuţia lucrărilor (Achizitor, Antreprenor etc.), respectiv consemnarea în minutele şedinţelor a problemelor discutate, a soluţiilor şi concluziilor stabilite.b)participarea la vizitele de monitorizare organizate de către reprezentanţii ADR SV Oltenia, AM POR, MLPDA etc. la amplasamentul proiectului;c)întocmirea, în două exemplare originale, a următoarelor rapoarte:I.Raportul lunar de activitate, care va conţine cel puţin următoarele:i.descrierea lucrărilor proiectate/ executate în luna de raportare, corelate cu Raportul de progres lunar al Antreprenorului şi cu Situaţia de Lucrări înaintată de Antreprenor;ii.descrierea stadiului fizic şi valoric al Lucrărilor;iii.referiri la asigurarea calităţii lucrărilor;iv.un capitol distinct referitor la monitorizarea decontărilor;Raportul va fi înaintat Achizitorului în termen de 15 zile calendaristice de la sfârşitul unei luni calendaristice.II.Raportul la terminarea lucrărilor, care va cuprinde detalii şi explicaţii referitoare la desfăşurarea Contractului de Lucrări, precum şi la modul în care Antreprenorul şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale şi va va fi predat Comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor;III.Raportul final după Perioada de Garanţie a Lucrărilor va fi prezentat Comisiei de recepţie finală la momentul emiterii procesului verbal de recepţie finală, în care va prezenta modul de comportare a Lucrărilor în Perioada de Garanţie, defecţiunile apărute precum şi modul în care s-a efectuat remedierea acestora, şi va formula recomandări cu privire la urmărirea specială a anumitor lucrări sau părţi de lucrări în perioada post-garanţie.Totodată, Supervizorul:i.va îndeplini orice altă atribuţie în legătură cu serviciile şi/ sau Lucrările, care a fost stabilită de Autoritatea de Management pentru POR 2007-2020 în legătură cu proiectul;ii.va acorda asistenţă Achizitorului în legătură cu aspecte de competenţa oricăror organismele de verificare şi control abilitate în acest sens (ex.: Curtea de Conturi, Inspectoratul de Stat în Construcţii, ADR SV Oltenia, MLPDA etc.;iii.va urmări elaborarea dispoziţiilor de şantier, a notelor de constatare, a notelor de renunţare şi a notelor de comandă suplimentară, corectitudinea acestora şi va verifica cantităţile rezultate;Durata de prestare a serviciilor este de 28 de luni în perioada de execuţie a Lucrărilor, la care se adaugă 36 de luni în Perioada de Garanţie a Lucrărilor.Plata serviciilor prestate se va realiza după cum urmează:a)95% din valoarea Contractului de Servicii se va achita pe parcursul execuţiei Lucrărilor de proiectare şi execuţie, în tranşe lunare egale, proporţionale cu Durata de Execuţie, după recepţia rapoartelor de activitate lunare întocmite de Supervizor. În cazul prelungirii Duratei de Execuţie a Lucrărilor, excepând situaţia în care sunt adăugate lucrări suplimentare, valoarea tranşelor se va recalcula din valoarea rămasă de decontat până la limita de 95% din valoarea Contractului de Servicii, utilizând principiul tranşelor lunare egale. În cazul în care, din motive obiective, pentru o anumită perioadă de timp, Antreprenorul se află în imposibilitatea de a executa lucrări (calamităţi, perioada de iarnă etc.), Supervizorul nu va fi remunerat, urmând ca valoarea tranşelor de plată să se recalculeze în mod similar situaţiei prelungirii Duratei de Execuţie a Lucrărilor.b)5% din valoarea Contractului de Servicii se va achita după încheierea procesului verbal de Recepţie la Terminarea Lucrărilor.Serviciile de Supervizare se vor continua şi în Perioada de Garanţie a Lucrărilor, fără costuri suplimentare.Indicatorul de performanţă asociat principalelor rezultate care vor fi realizate de Supervizor este numărul de rapoarte recepţionate de către Achizitor:a)27 de rapoarte de activitate lunare;b)1 raport final la terminarea Lucrărilor;c)1 raport final după Perioada de Garanţie a Lucrărilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de Asistenţă Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi de verificare a proiectelor tehnice în cadrul proiectului ,,Fazarea proiectului Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în judeţul Vâlcea"  
Achiziţia Serviciilor de supervizare-dirigenţie de şantier pentru proiectul "Modernizare DJ 676 Cerna (DJ 665) – Rugetu – Slătioara – Mogeşti – Goruneşti – Stroeşti – Pojogi Cerna – Copăceni – Bondoci – …. – Tetoiu – Cârlogani – Chirculeşti – Irimeşti (DJ643), km 0+000-74+450 şi DJ 676 B Glăvile (DJ 677A) – Voiculeasa – Olteanca – Chiriceşti – Lăpuşata (DJ 676), km 14+402-17+002"  
Servicii de supervizare - dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare DJ 658 Gura Văii - Malu Vârtop - Hotarele - Muereasca - Găvăneşti - Mănăstirea Frăsinei, km 0+000 - 13+400"  
Servicii de supervizare - dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "DJ 677A Creţeni (DN 67B)- Mreneşti - Izvoru - Nemoiu - Amărăşti - Glăvile - Cermegeşti - Pesceana - Şirineasa (DJ 677F), km 0+000 - 35+020"  
Servicii de supervizare - dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare DJ 658 Gura Văii - Malu Vârtop - Hotarele - Muereasca - Găvăneşti - Mănăstirea Frăsinei, km 0+000 - 13+400"  
Servicii de supervizare - dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii ”Consolidarea şi reabilitarea energetică a Centrului de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Măciuca”, judeţul Vâlcea 12.10.18
Servicii de supervizare - dirigenţie de şantier pentru proiectul Modernizare DJ 678 A DN 64 (Tătărani) - Bratia Vale - Cocoru - Dealu Mare - Predeşti - Corbii din Vale - Popeşti - Ginerică - Limita Jud. Argeş, judeţul Vâlcea  
Servicii de supervizare lucrări, pentru obiectivul de investiţii "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea" 11.11.22
Servicii de supervizare lucrări, pentru obiectivul de investiţii "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea" 11.11.22
Servicii de supervizare - dirigenţie de şantier pentru proiectul Modernizare DJ 678 A DN 64 (Tătărani) - Bratia Vale - Cocoru - Dealu Mare - Predeşti - Corbii din Vale - Popeşti - Ginerică - Limita Jud. Argeş, judeţul Vâlcea