"Achiziţie, proiectare şi instalare sistem de e-ticketing" constă în: proiectarea, furnizarea şi instalarea unui Sistem Integrat de Colectare Automata a Tarifelor în Municipiul Arad (sistem integrat de e-ticketing), împreună cu următoarele subsisteme auxiliare: un sistem de urmărire a vehiculelor şi de management al flotei (VTMS), necesar pentru a îmbunătăţi capacitatea de management, calitatea serviciului şi pentru a asigu...
"Achiziţie, proiectare şi instalare sistem de e-ticketing" constă în: proiectarea, furnizarea şi instalarea unui Sistem Integrat de Colectare Automata a Tarifelor în Municipiul Arad (sistem integrat de e-ticketing), împreună cu următoarele subsisteme auxiliare: un sistem de urmărire a vehiculelor şi de management al flotei (VTMS), necesar pentru a îmbunătăţi capacitatea de management, calitatea serviciului şi pentru a asigura comunicarea, online, cu flota; un sistem de informare a pasagerilor în staţii şi la bordul vehiculelor (integrat în VTMS) pentru a oferi, în timp real, informaţii de interes pentru pasageri; un sistem de supraveghere la bordul vehiculelor şi un sistem de numărare a pasagerilor la bord (integrat în VTMS) cu obiectivul principal de a asigura siguranţa pasagerilor, precum şi de a reduce numărul pasagerilor care circulă fraudulos; un sistem de acces al publicului la internet prin Wi-Fi, atât la bordul vehiculelor, cât şi în staţii, cu obiectivul principal de a promova utilizarea telefoanelor inteligente ca şi instrument de plată a tarifelor de călătorie, prin utilizarea soluţiei de comunicare de proximitate prezentă în majoritatea telefoanelor inteligente (NFC).
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 (cu 18 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cu 11 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat sa se respecte prevederile art. 20-21 din OUG 107/2017.