Feedback
I.D.: 95708188

Achiziţia - PACHET ALIMENTAR PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN CADRUL ŞCOLII GIMNAZIALE PUI

Data publicarii
11.04.24 Exista 99.516 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15897300-5
Termenul limita pentru depunere:
30.04.24
Pretul estimativ:
443.229,36 RON - 443.229,36 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.04.24 Publicat la 12.04.24
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Investiţia se derulează prin Programului National Masă Sănătoasă conform Hotărârii nr.24 din 11 ianuarie 2024. Achiziţia a fost inclusă în Programul anual al achiziţiilor publice aferent anului 2024, anexa 6. Dreptul de a primi zilnic suportul alimentar prevăzut îl au numai preşcolarii/elevii prezenţi la activităţile didactice. Suportul alimentar nu se acordă în perioada vacanţelor sau a altor zile declarate prin lege c...
Investiţia se derulează prin Programului National Masă Sănătoasă conform Hotărârii nr.24 din 11 ianuarie 2024. Achiziţia a fost inclusă în Programul anual al achiziţiilor publice aferent anului 2024, anexa 6. Dreptul de a primi zilnic suportul alimentar prevăzut îl au numai preşcolarii/elevii prezenţi la activităţile didactice. Suportul alimentar nu se acordă în perioada vacanţelor sau a altor zile declarate prin lege ca zile nelucrătoare. Şcoala, prin reprezentanţii săi, va comunica zilnic prestatorului numărul de pachete necesare, iar acesta din urmă va preda şcolii numărul de pachete corespunzător numărului de preşcolari/elevi prezenţi la cursuri. Unităţile de învăţământ răspund, în mod direct, de asigurarea condiţiilor de primire, recepţie şi distribuţie a produselor alimentare, prin nominalizarea persoanelor responsabile în acest sens, precum şi de confirmare a documentelor ce stau la baza plăţii produselor alimentare. Plata produselor şi a serviciilor contractate se efectuează de către ordonatorii principali de credite, la solicitarea furnizorilor, pe baza documentelor de recepţie calitativă şi cantitativă, întocmite şi aprobate de unităţile-pilot. Inspectoratul şcolar desemnează un inspector responsabil cu monitorizarea desfăşurării programului-pilot în unitatea/unităţile de învăţământ din judeţ/municipiu, de regulă, inspectorul teritorial.    Monitorizarea se realizează, la decizia fiecărui inspectorat şcolar, prin diverse tipuri de activităţi, ca de exemplu: colectare şi interpretare de date, vizite în unităţile de învăţământ, inspecţii tematice, rapoarte transmise lunar de către unitatea de învăţământ către inspectoratul şcolar judeţean. Conducerea unităţii de învăţământ desemnează un coordonator local de program care poate fi din categoria personal didactic, didactic-auxiliar sau nedidactic, cu excepţia personalului de îngrijire şi de întreţinere. În unităţile de învăţământ care funcţionează cu structuri şcolare arondate se desemnează câte un responsabil la nivelul fiecărei structuri. Distribuirea pachetului alimentar se face de către persoane care deţin certificat de absolvire a unui curs de Noţiuni fundamentale de igienă, conform Ordinului ministrului sănătăţii şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.225/5031/2003 privind aprobarea Metodologiei pentru organizarea şi certificarea instruirii profesionale a personalului privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienă, cu modificările şi completările ulterioare, şi fişă de aptitudini specifice activităţii desfăşurate, conform Hotărârii Guvernului nr. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările şi completările ulterioare. Coordonarea programului la nivel de unitate de învăţământ constă în diverse tipuri de activităţi, ca de exemplu: recepţie de produse alimentare, efectuată cu respectarea legislaţiei în vigoare, servicii, evidenţa zilnică a livrării mesei calde/pachetului alimentar, completarea formularelor de raportare periodică. La nivelul unităţii de învăţământ se elaborează un raport semestrial cu privire la derularea programului în conformitate cu Hotărârea Nr.24 din 24.11.2024, Art. 10, alin. 3.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare pachet alimentar in cadrul Programului National « Masa sanatoasa » pentru Liceul Teoretic Ion Constantin Bratianu Hateg 18.06.24
Furnizare pachet alimentar in cadrul Programului National « Masa sanatoasa » pentru Liceul Teoretic Ion Constantin Bratianu Hateg 18.06.24
SUPORT ALIMENTAR în cadrul Programului-pilot conform OUG 91/2021 pentru ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,DR. AUREL VLAD’’ ORĂŞTIE  
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului privind proiectul ,,Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant obligatoriu (invatamant primar si gimnazial)din municipiul Hunedoara- Colegiul National de Informatica "Traian Lalescu"- cladire invatamnt primar + cladire invatamant gimnazial"  
Servicii de catering în vederea furnizării de Pachete alimentare pentru elevii Liceului Tehnologic " Ovid Densuşianu" Călan, prin Programul pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolari şi elevi reglementat prin O.U.G. nr. 77/2023 şi Hotărârea nr. 928/2023, pentru anul şcolar 2023-2024"  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice D.T.A.C. + D.T.O.E., documentaţii pentru obţinere avize/acorduri, Proiect tehnic de execuţie, verificare tehnică si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "Regenerarea fizica, economica si sociala a comunitatii marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara", cod SMIS 125415 08.12.20
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice DTAC+DTOE, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, proiect tehnic de executie, verificare tehnica si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul « Reabilitarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic Transilvania din Municipiul Deva » cod SMIS 120477 14.01.21
Servicii de catering respectiv, pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a mesei calde pentru elevii SCOLII GIMNAZIALE NR. 1, loc. Hunedoara, jud. Hunedoara  
Servicii de catering respectiv, pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a mesei calde pentru elevii SCOLII GIMNAZIALE NR. 1, loc. Hunedoara, jud. Hunedoara  
Servicii de catering respectiv, pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a mesei calde pentru elevii SCOLII GIMNAZIALE NR. 1, loc. Hunedoara, jud. Hunedoara