Feedback
I.D.: 79723497

Achiziţia lucrărilor de execuţie pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi extindere Şcoală Primară, sat Mărcuş, comuna Dobârlău, judeţul Covasna"

Data publicarii
14.03.23 Exista 21.276 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 42900000-5 45113000-2 45255400-3 45310000-3 45331000-6 45332400-7 45450000-6
Termenul limita pentru depunere:
03.04.23
Pretul estimativ:
1.113.173,23 RON - 1.113.173,23 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.03.23 Publicat la 28.03.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi extindere Şcoală primară sat Mărcuş, Comuna Dobârlău, judeţul Covasna". În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 9-a zi în...
Obiectul contractului de achiziţie constă în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi extindere Şcoală primară sat Mărcuş, Comuna Dobârlău, judeţul Covasna". În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, până în a 5-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documentele justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru de servicii avand ca obiect "Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăştie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii" 31.05.24
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii” 31.05.24
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii” 09.08.24
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Servicii de realizare a documentaţiei tehnico-economică, elaborare STUDIU DE FEZABILITATE cu elemente de DALI privind obiectivul de investiţii "SEPSI – TRACK, PISTĂ CICLIŞTI, JUDEŢUL COVASNA" 30.05.23
Achizitia de de “MASĂ CALDA PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN ŞCOALA GIMNAZIALĂ Tatrangi Sándor, COMUNA OZUN, JUDEŢUL COVASNA" în cadrul Programul Naţional "Masă sănătoasă" (PNMS)" derulat pe perioada desfăşurării cursurilor şcolare din anul 2024  
Achizitia de de “MASĂ CALDA PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII DIN ŞCOALA GIMNAZIALĂ Tatrangi Sándor, COMUNA OZUN, JUDEŢUL COVASNA" în cadrul Programul Naţional "Masă sănătoasă" (PNMS)" derulat pe perioada desfăşurării cursurilor şcolare din anul 2024  
Achizitionarea serviciului de paza, control acces si inetrventia la alarmare 13.03.20