Prezenta achiziţie a lucrărilor de execuţie se face în contextul implementării proiectului nr. C10-I1.4-391 ,,Construire pistă pentru biciclete în comuna Râfov, sat Buda şi sat Palanca, judeţul Prahova", finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 10 – Fondul Local, investiţia I.1.4.
Achiziţia lucrărilor de execuţie pentru obiectivul de investiţie ,,Construire pistă pentru biciclete în...
Prezenta achiziţie a lucrărilor de execuţie se face în contextul implementării proiectului nr. C10-I1.4-391 ,,Construire pistă pentru biciclete în comuna Râfov, sat Buda şi sat Palanca, judeţul Prahova", finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 10 – Fondul Local, investiţia I.1.4.
Achiziţia lucrărilor de execuţie pentru obiectivul de investiţie ,,Construire pistă pentru biciclete în comuna Râfov, sat Buda şi sat Palanca, judeţul Prahova", încadrat în categoria de importanţă D, implică realizarea, implică realizarea următoarelor activităţi principale pentru execuţia lucrărilor propuse, detaliate în caietul de sarcini şi proiectul tehnic, care fac parte din documentaţia de atribuire:
1) Lucrări de construcţii pentru investiţia de bază, constând în:
a) Obiect 1: Construire pistă de biciclete, cu o lăţime de minim 2 m, în lungimea de 1,80 km, inclusiv lucrări de semnalizare rutieră (indicatoare şi marcaje);
b) Obiect 2: Construire pasarelă de biciclete, cu structură metalică, pentru traversarea pârăului cu pista de biciclete.
2) Lucrări aferente organizării de şantier
Ofertanţii au obligaţia de a constitui echipa de implementare a contractului, asigurându-se că lucrările care fac obiectul contractului vor fi realizate de către personal calificat, cu respectarea cerinţelor documentaţiei de atribuire, legislative, în conformitate cu standardele, normativele şi reglementările aplicabile, aflate în vigoare. Din echipa de implementare a contractului pot face parte experţi-cheie şi experţi secundari. Experţii-cheie pot avea funcţii precum: Manager / şef de proiect; Responsabili tehnici cu execuţia (RTE); Responsabil SSM; Responsabil cu asigurarea calităţii (CQ); Şef şantier; Şefi echipe construcţii etc. Experţi secundari (non-cheie) pot avea funcţii precum: Personal pentru activităţile suport (secretariat, IT etc); Muncitori calificaţi şi necalificaţi etc. În cazul în care, pe parcursul derulării contractului, executantul va avea nevoie de mai mult personal decât cel iniţial specificat în Propunerea tehnică, acesta îşi va completa echipa de implementare a contractului, fără costuri suplimentare. Toate costurile generate de asigurarea resurselor umane şi/sau înlocuirea / completarea acestora sunt în sarcina exclusivă a executantului.
De asemenea, ofertanţii au obligaţia de a asigura toate resursele materiale, necesare execuţiei lucrărilor propuse. În cazul în care, pe parcursul derulării contractului, executantul va avea nevoie de mai multe resurse materiale necesare execuţiei lucrărilor decât cele specificate în Propunerea tehnică, acesta îşi va completa resursele necesare implementării a contractului, fără costuri suplimentare. Toate costurile generate de asigurarea resurselor materiale şi/sau completarea acestora sunt în sarcina exclusivă a executantului.
Executantul are obligaţia de a finaliza lucrările care fac obiectul contractului, în termenul menţionate în Graficul de execuţie a lucrărilor din propunerea tehnică, care nu poate fi mai mic de 12 luni şi nici mai mare de 24 luni de la data de începere prevăzută în ordinul de începere a lucrărilor emis de autoritatea contractantă. Modalităţile de verificări şi recepţii a execuţiei lucrărilor de specialitate sunt descrise în caietul de sarcini. Perioada de garanţie a lucrărilor executate este de minim 1 an pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă D, conform prevederilor Legii 10/1995.
Valoarea totală maximă pentru toate lucrările care fac obiectul contractului de achiziţiei este de 1.778.617,78 lei, fără TVA *, care, conform Devizului general din cadrul proiectului tehnic, parte a documentaţiei de atribuire, este defalcată după cum urmează:
• Subcapitolul 4.1. Construcţii şi instalaţii: 1.761.007,70 lei, fără TVA:
• Subcapitolul 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 17.610,08 lei, fără TVA.
Notă 1:
În valoarea totală nu sunt cuprinse cheltuielile diverse şi neprevăzute, în valoare de 25.000,00 lei, fără TVA, conform subcapitolului 5.3. Cheltuieli diverse şi neprevăzute al Devizului general din cadrul PT, iar acestea nu vor fi ofertate.
Notă 2:
Având în vedere cerinţele specifice programului în cadrul căruia este finanţată prezenta achiziţie, la completarea Centralizatoarelor de cheltuieli şi listelor cu cantităţi anexate Propunerii financiare (Formularele nr. 15/F1 -> 15/F3), ofertanţii vor respecta atât valoarea totală maximă de 1.778.617,78 lei, fără TVA, cât şi valorile maxime per subcapitolele de cheltuieli, în limitele mai sus menţionate, conform Devizului general din cadrul proiectului tehnic