Prezenta achiziţie a lucrărilor de execuţie se face în contextul implementării proiectului nr. C10-I1.4-391 ,,Construire pistă pentru biciclete în comuna Râfov, sat Buda şi sat Palanca, judeţul Prahova", finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 10 – Fondul Local, investiţia I.1.4.
Achiziţia lucrărilor de execuţie pentru obiectivul de investiţie ,,Construire pistă pentru biciclete î...
Prezenta achiziţie a lucrărilor de execuţie se face în contextul implementării proiectului nr. C10-I1.4-391 ,,Construire pistă pentru biciclete în comuna Râfov, sat Buda şi sat Palanca, judeţul Prahova", finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 10 – Fondul Local, investiţia I.1.4.
Achiziţia lucrărilor de execuţie pentru obiectivul de investiţie ,,Construire pistă pentru biciclete în comuna Râfov, sat Buda şi sat Palanca, judeţul Prahova", încadrat în categoria de importanţă D, implică realizarea, implică realizarea următoarelor activităţi principale pentru execuţia lucrărilor propuse, detaliate în caietul de sarcini şi proiectul tehnic, care fac parte din documentaţia de atribuire:
1) Lucrări de construcţii pentru investiţia de bază, constând în:
a) Obiect 1: Construire pistă de biciclete, cu o lăţime de minim 2 m, în lungimea de 1,80 km, inclusiv lucrări de semnalizare rutieră (indicatoare şi marcaje);
b) Obiect 2: Construire pasarelă de biciclete, cu structură metalică, pentru traversarea pârăului cu pista de biciclete.
2) Lucrări aferente organizării de şantier.
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări".
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, până în a 6-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.
Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documentele justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.