Achiziţia lucrărilor de execuţie în cadrul proiectului: Reabilitarea, modernizarea şi extinderea ambulatoriului integrat al Spitalului Universitar de Urgenţă Elias, în vederea creşterii calităţii serviciilor medicale şi adresabilităţii, Pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia 1.Dezvoltarea Infrastructurii medicale prespitaliceşti, Investiţia specifică: I1.3.Unităţi de asistenţ...
Achiziţia lucrărilor de execuţie în cadrul proiectului: Reabilitarea, modernizarea şi extinderea ambulatoriului integrat al Spitalului Universitar de Urgenţă Elias, în vederea creşterii calităţii serviciilor medicale şi adresabilităţii, Pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională, Componenta 12 – Sănătate, Investiţia 1.Dezvoltarea Infrastructurii medicale prespitaliceşti, Investiţia specifică: I1.3.Unităţi de asistenţă medicală ambulatorie din cadrul Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României
Valoarea estimata este de: 4.034.780,11 lei fara TVA şi este compusa din:
- Construcţii (poziţia 4.1.1 din Devizul general al proiectului) - 2.276.141,55 lei fara TVA;
- Instalaţii (poziţia 4.1.2 din Devizul general al proiectului) - 1.616.378,64 lei fara TVA;
- Construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier (poziţia 5.1.1 din Devizul general al proiectului) - 20.218,30 lei fara TVA;
- Cheltuieli conexe organizării de şantier (poziţia 5.1.2 din Devizul general al proiectului) - 20.218,30 lei fara TVA;
- Pregătirea personalului de exploatare (poziţia 6.1 din Devizul general al proiectului) - 50.911,66 lei fara TVA;
- Probe tehnologice şi teste (poziţia 6.2 din Devizul general al proiectului) - 50.911,66 lei fara TVA.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute vor fi folosite în conformitate cu legislaţia în domeniul achiziţiilor publice ce face referire la modificările contractuale apărute în timpul execuţiei.
Valoarea estimată a contractului nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în devizul general, acestea putând fi accesate, după caz, pe parcursul derulării contractului şi care nu reprezintă modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică, fără a afecta caracterul general al contractului de achizitie publică, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute este de 430.401,23 lei fară TVA, precizată în devizul general al proiectului aprobat şi în conformitate cu Anexa 7, poziţia 5.3 la H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este de 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritarea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.