Feedback
I.D.: 98072718

Achiziţia lucrărilor de execuţie în cadrul proiectului ,,Renovarea energetică moderată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale – 5 componente, din municipiul Săcele"

Data publicarii
03.06.24 Exista 168.434 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3
Pretul estimativ:
3.842.170,14 RON - 3.842.170,14 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta achiziţie a lucrărilor de execuţie se face în contextul implementării proiectului nr. C5-A3.1-421 ,,Renovarea energetică moderată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale – 5 componente, din municipiul Săcele", finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 5 – Valul renovării, axa 1, operaţiunea A.3. Proiectul vizează creşterea eficienţei energetice a 2 clădiri rezidenţiale mult...
Prezenta achiziţie a lucrărilor de execuţie se face în contextul implementării proiectului nr. C5-A3.1-421 ,,Renovarea energetică moderată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale – 5 componente, din municipiul Săcele", finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 5 – Valul renovării, axa 1, operaţiunea A.3. Proiectul vizează creşterea eficienţei energetice a 2 clădiri rezidenţiale multifamiliale (bloc 4 şi bloc 23) din municipiul Săcele, jud. Braşov, având o suprafaţă totală desfăşurată de 4.578,70 mp, respectiv: Obiect 1. Bloc 4 (adresa: municipiuli Săcele, Aleea Episcop Popeea, nr. 14, boc 4, jud. Braşov) şi Obiect 2. Bloc 23 (adresa: municipiuli Săcele, Aleea Episcop Popeea, nr. 23, boc 23, scara A, jud. Braşov). Sunt propuse următoarele lucrări de renovare energetică a celor 2 clădiri rezidenţiale multifamiliale, detaliate în proiectul tehnic şi caietul de sarcini: 1) Lucrări de renovare energetică la OBIECT 1. BLOC 4, pe o suprafaţă desfăşurată de 3353,00 mp (adresa: municipiuli Săcele, Aleea Episcop Popeea, nr. 14, boc 4, jud. Braşov): Lucrări de arhitectură (desfaceri, termoizolare, reparaţii / refaceri locale, finisaje exterioare); Lucrări de instalaţii electrice interioare şi exterioare; Achiziţie şi montaj Sistem panouri fotovoltaice (cuprinde: 28 panouri fotovoltaice, invertor, suporţi); Organizare de şantier; 2) Lucrări de renovare energetică la OBIECT 2. BLOC 23, pe o suprafaţă desfăşurată de 1225,70 mp (adresa: municipiuli Săcele, Aleea Episcop Popeea, nr. 23, boc 23, scara A, jud. Braşov): Lucrări de arhitectură (desfaceri, termoizolare şi reparaţii); Lucrări de instalaţii electrice interioare şi exterioare; Achiziţie şi montaj Kit panouri fotovoltaice (cuprinde: 12 panouri fotovoltaice, invertor, inclusiv AAR-20A pentru sistemul fotovoltaic); Organizare de şantier Ofertanţii au obligaţia de a constitui echipa de implementare a contractului, asigurându-se că lucrările care fac obiectul contractului vor fi realizate de către personal calificat, cu respectarea cerinţelor documentaţiei de atribuire, legislative, în conformitate cu standardele, normativele şi reglementările aplicabile, aflate în vigoare. Din echipa de implementare a contractului pot face parte experţi-cheie şi experţi secundari. Experţii-cheie pot avea funcţii precum: Manager / şef de proiect; Responsabili tehnici cu execuţia (RTE); Responsabil SSM; Responsabil cu asigurarea calităţii (CQ); Şef şantier; Şefi echipe construcţii etc. Experţi secundari (non-cheie) pot avea funcţii precum: Personal pentru activităţile suport (secretariat, IT etc); Muncitori calificaţi şi necalificaţi etc. În cazul în care, pe parcursul derulării contractului, executantul va avea nevoie de mai mult personal decât cel iniţial specificat în Propunerea tehnică, acesta îşi va completa echipa de implementare a contractului, fără costuri suplimentare. Toate costurile generate de asigurarea resurselor umane şi/sau înlocuirea / completarea acestora sunt în sarcina exclusivă a executantului. De asemenea, ofertanţii au obligaţia de a asigura toate resursele materiale, necesare execuţiei lucrărilor propuse. În cazul în care, pe parcursul derulării contractului, executantul va avea nevoie de mai multe resurse materiale necesare execuţiei lucrărilor decât cele specificate în Propunerea tehnică, acesta îşi va completa resursele necesare implementării a contractului, fără costuri suplimentare. Toate costurile generate de asigurarea resurselor materiale şi/sau completarea acestora sunt în sarcina exclusivă a executantului. Executantul are obligaţia de a finaliza lucrările care fac obiectul contractului, în termenul menţionate în Graficul de execuţie a lucrărilor din propunerea tehnică, care nu poate fi mai mic de 3 luni şi nici mai mare de 6 luni de la data de începere prevăzută în ordinul de începere a lucrărilor emis de autoritatea contractantă. Modalităţile de verificări şi recepţii a execuţiei lucrărilor de specialitate sunt descrise în caietul de sarcini. Perioada de garanţie a lucrărilor executate este de minim 3 ani pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă ,,C". Valoarea totală maximă pentru toate lucrările care fac obiectul contractului de achiziţiei este de 3.842.170,14 lei, fără TVA, care, conform Devizelor generale din cadrul proiectului tehnic, este defalcată pe cele 2 obiecte, şi pe subcapitole de cheltuieli, după cum urmează: • Subcap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 3.658.648,67 lei, fără TVA (2.506.509,24 lei, fără TVA pt.ob. 1 şi 1.152.139,43 lei, fără TVA pt.ob. 2); • Subcap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 20.096,47 lei, fără TVA (1.863,13 lei, fără TVA pt.ob. 1 şi 18.233,34 lei, fără TVA pt.ob. 2); • Subcap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale ce necesită montaj: 85.380,00 lei, fără TVA (50.380,00 lei, fără TVA pt.ob. 1 şi 35.000,00 lei, fără TVA pt.ob. 2); • Subcap. 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 61.500,00 lei, fără TVA (40.000,00 lei, fără TVA pt.ob. 1 şi 21.500,00 lei, fără TVA pt.ob. 2); • Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului: 16.545,00 lei, fără TVA (8.000,00 lei, fără TVA pt.ob. 1 şi 8.545,00 lei, fără TVA pt.ob. 2) Nota 1: În valoarea totală nu sunt cuprinse cheltuielile diverse şi neprevăzute, în valoare de 345.429,82 lei, fără TVA (249.000,00 ob. 1 şi 96.429,82 ob. 2), conform subcapitolelor 5.3. din Devizele generale general din cadrul PT. Nota 2: Având în vedere cerinţele specifice programului în cadrul căruia este finanţată prezenta achiziţie, la completarea Formularelor 15/F1 -> 15/F4 anexate Propunerii financiare, ofertanţii vor respecta atât valoarea totală maximă de 3.842.170,14 lei, fără TVA, cât şi valorile maxime per obiecte şi subcapitolele de cheltuieli, în limitele mai sus menţionate, conform Devizelor generale din cadrul proiectului tehnic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu