Feedback
I.D.: 94150754

Achiziţia în sistem centralizat de produse/articole de papetărie şi birotică

Data publicarii
05.03.24 Exista 138.509 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8 30192000-1 30192121-5 30192131-8 30192132-5 30192910-3 30192920-6 30197110-0 30197210-1 30197220-4 30197320-5 30197321-2 30199230-1 30199600-6
Termenul limita pentru depunere:
08.04.24
Pretul estimativ:
8.962.289,00 RON - 10.171.159,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.03.24 Publicat la 07.03.24 Publicat la 25.03.24 Publicat la 28.03.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este reprezentat de furnizarea de produse/articole de papetărie şi birotică, precum şi livrarea acestora la adresele indicate de către fiecare Utilizator. Detalii complete privind produsele/articolele ce fac obiectul acestei achiziţii se găsesc în Caietul de Sarcini si anexele sale, parte integrantă a Documentaţiei de atribuire. Obiectivul Acordului-Cadru Centralizat ce va fi semnat de Autoritatea Con...
Obiectul achiziţiei este reprezentat de furnizarea de produse/articole de papetărie şi birotică, precum şi livrarea acestora la adresele indicate de către fiecare Utilizator. Detalii complete privind produsele/articolele ce fac obiectul acestei achiziţii se găsesc în Caietul de Sarcini si anexele sale, parte integrantă a Documentaţiei de atribuire. Obiectivul Acordului-Cadru Centralizat ce va fi semnat de Autoritatea Contractantă (U.C.A.) în numele şi pe seama Utilizatorilor – este de a pune la dispoziţia Utilizatorilor un mecanism rapid şi eficient pentru încheierea de Contracte Subsecvente pentru furnizarea (cumpărarea) de produse/articole de papetărie şi birotică, conform nevoilor acestora şi în limita bugetului alocat cu această destinaţie. Prin "Utilizatori" în sensul prezentei Documentaţii de atribuire se înţeleg autorităţi contractante beneficiare ale Acordului-Cadru Centralizat, astfel cum sunt menţionate în Anexa nr. 2 la Caietul de Sarcini; orice Utilizator poate încheia Contracte Subsecvente în baza Acordului-Cadru Centralizat (şi a anexelor acestuia). Valoarea totală estimată fără TVA: Intre 8.962.289,00 lei si 10.171.159,00 lei. Detalierea cantităţilor totale minime estimate şi a cantităţilor maxime estimate pe toată durata Acordului-Cadru Centralizat, se găseşte în Secţiunea B Caiet de Sarcini, anexa nr. 1 - Anexa nr. 1 – Lista cantităţi. Valoarea minimă totală estimată a Acordului-Cadru Centralizat asociată cantităţilor minime estimate este de 8.962.289,00 RON, fără TVA. Valoarea maximă totală a Acordului-Cadru Centralizat asociată cantităţilor maxime este de 10.171.159,00 RON, fără TVA. Valoarea estimată a Acordului-Cadru Centralizat este exprimată ca interval. Valoarea estimată a celui mai mare Contract Subsecvent este: 368.199,00 RON fără TVA şi se raportează la o durată de 6 luni. Estimarea cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur Contract Subsecvent atribuit pe baza Acordului-Cadru Centralizat: ‒ Cantităţile minime estimate ale Acordului-cadru centralizat sunt: 724,00 bucăţi/seturi/cutii, după caz; ‒ Cantităţile maxime estimate ale Acordului-cadru centralizat sunt: 55.431,00 bucăţi/seturi/cutii, după caz; Estimarea cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur Contract Subsecvent atribuit pe baza Acordului-Cadru Centralizat se găsesc în Secţiunea B Caiet de Sarcini, Anexa nr. 1 – Lista cantităţi. Valoarea maximă estimată a achiziţiei reprezintă valoarea maximă totală a Acordului-Cadru Centralizat care rezultă din această procedură pentru întreaga sa durata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de papetărie și birotică 08.04.24
Achiziţia în sistem centralizat de produse/articole de curăţenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz general LOT nr. 2 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor de uz general care conţin substanţe biocide 22.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 09.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 22.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 14.05.24
Salubrizare staţii c.f de pe raza de activitate a Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov şi Servicii de salubrizare în clădirea SEDIULUI Sucursalei Regionala CF Brasov - str. Politehnicii nr. 1" – 11 loturi – ACORD CADRU 3 ani (36 luni)  
Mentenanţă instalaţii gaze naturale -(2022-2025) SRCF Brasov  
"Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov – Zona Harghita" - Acord-cadru 3 ani (36 luni)  
„Semnalizare rutieră pe orizontală şi verticală în municipiul Braşov”, atribuire acord-cadru, pe 4 ani  
"Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov – Zona Mureş" - Acord-cadru 3 ani (36 luni)