Avand in vedere desfăşurarea în condiţii optime şi sigure a activităţilor serviciului ADPP ŞI UTILITĂŢI PUBLICE este nevoie de achizitia unui autocar de 35 +1+1 de locuri pe scaune. Echipamentul este conceput şi destinat transportului interurban pe distanţe medii şi lungi, aşezate pe scaune, în condiţii de siguranţă şi confort deosebite, conform necesitatii autoritatii contractante. Prin achiziţionarea unui autocar de 35...
Avand in vedere desfăşurarea în condiţii optime şi sigure a activităţilor serviciului ADPP ŞI UTILITĂŢI PUBLICE este nevoie de achizitia unui autocar de 35 +1+1 de locuri pe scaune. Echipamentul este conceput şi destinat transportului interurban pe distanţe medii şi lungi, aşezate pe scaune, în condiţii de siguranţă şi confort deosebite, conform necesitatii autoritatii contractante. Prin achiziţionarea unui autocar de 35 +1+1 de locuri pe scaune se va facilita transportul persoanelor, elevilor, grupurilor de persoane de pe raza UAT la diverse destinatii. Astfel, a fost demarata achizitia de utilaje in vederea furnizarii, punerii in functiune si instruire personal ce va deservi vehiculul : autocar de 35+1+1 de locuri pe scaune.
Se doreste incheierea unui Contract de achizitie publica de furnizare a unui autocar de 35 +1+1 de locuri pe scaune (1 bucata) care sa deserveasca autoritatea contractanta pentru deplasarile de persoane. Autocarul trebuie sa fie nou, lipsit de defecte si sa indeplineasca specificatiile prevazute in caietul de sarcini, conform fiselor tehnice anexate propunerilor tehnice.
Valoarea estimata a contractului este de 659.798,32 lei fata TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Termenul limita in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor este de 10 zile.