1. LOT 1 Componenta Şcoala gimnazială nr.14,
Prin proiectul "Creşterea eficienţei energetice a imobilului Şcoala gimnazială nr.14, Palazu mare, Constanta", Unitatea Administrativ - Teritorială Municipiul Constanţa, urmăreşte creşterea calităţii infrastructurii educaţionale din Municipiul Constanţa prin reabilitarea şi cresterea eficientei energetice a şcolii gimnaziale nr.14, Palazu Mare, contribuind astfel la a...
1. LOT 1 Componenta Şcoala gimnazială nr.14,
Prin proiectul "Creşterea eficienţei energetice a imobilului Şcoala gimnazială nr.14, Palazu mare, Constanta", Unitatea Administrativ - Teritorială Municipiul Constanţa, urmăreşte creşterea calităţii infrastructurii educaţionale din Municipiul Constanţa prin reabilitarea şi cresterea eficientei energetice a şcolii gimnaziale nr.14, Palazu Mare, contribuind astfel la asigurarea accesului la educaţie în vederea garantării unor rezultate educaţionale mai bune.
Interventiile propuse vor conduce la creşterea calităţii infrastructurii educaţionale din Municipiul Constanţa prin reabilitarea si eficientizarea energetică a şcolii gimnaziale nr.14, Palazu Mare, in contextul obiectivului major de tranzitie către un fond construit rezilient si verde, dar si contribuind la cresterea calitătii activitătii educaţionale..
2. LOT 2 Componenta Grădiniţa nr. 39,
Prin proiectul "Creşterea eficienţei energetice a imobilului Şcoala gimnazială nr.14, Palazu mare, Constanta", Unitatea Administrativ - Teritorială Municipiul Constanţa, urmăreşte creşterea calităţii infrastructurii educaţionale din Municipiul Constanţa prin reabilitarea şi cresterea eficientei energetice a componentei C2 - grădiniţa nr.39 din cadrul obiectivului de investiţie menţionat anterior, contribuind astfel la asigurarea accesului la educaţie în vederea garantării unor rezultate educaţionale mai bune.
Interventiile propuse vor conduce la creşterea calităţii infrastructurii educaţionale din Municipiul Constanţa prin reabilitarea si eficientizarea energetică a grădiniţei nr.39, Palazu Mare, in contextul obiectivului major de tranzitie către un fond construit rezilient si verde, dar si contribuind la cresterea calitătii activitătii educaţionale..