Obiectul acestui Contract îl reprezintă finanţarea Proiectului cu titlul ""DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1 LEORDA"", cod F-PNRR-Dotari-2023-3264, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unit...
Obiectul acestui Contract îl reprezintă finanţarea Proiectului cu titlul ""DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1 LEORDA"", cod F-PNRR-Dotari-2023-3264, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învăţământul tehnic superior \Investiţia 13. Echiparea laboratoarelor informatice din şcolile de educaţie şi formare profesională (EFP) şi \Investiţia 14. Echiparea atelierelor de practică din unităţile de învăţământ profesional şi tehnic şi Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ precum şi Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcţie şi dotare în sistemul de învăţământ preuniversitar\ Investiţia 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare şi laboratoarele/atelierele şcolare.
implementării Proiectului cod F-PNRR-Dotari-2023-3264, cu titlul ""DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE NR.1 LEORDA ", proiectul contribuie la obiectivele priorităţii de investiţie PNRR prin:
Achiziţia echipamentelor şi resurselor tehnologice digitale (I9) pentru labortator de informatică
• Sistem All-In-One – 22 buc
• Display interactiv (tablă interactivă) + suport – 1 buc
• Laptop – 1 buc
• Sistem de sunet – 1 buc
• Multifuncţională – 1 buc
• Cameră videoconferinţă – 1 buc
• Router WI FI – 1 buc
• DVD writer extern – 1 buc
• HDD extern 2TB – 1 buc
• Software informatica – 1 buc
• Scaner documente, portabil – 1 buc
Achizitia echipamentelor si resurselor tehnologice digitale (I9) pentru salile de clasa :
• Display interactiv (tablă interactivă) + suport – 13 buc
• Laptop cu mouse – 13 buc
• sistem sunet – 13 buc
• imprimantă multifunctionala – 13 buc
• cameră videoconferinţă – 13 buc
• laminatoare cu seturi de folii de laminare A4 şi A3 – 13 buc
• scanner portabil – 13 buc
Achizitia echipamentelor si resurselor tehnologice digitale (I11) pentru un laborator multidisciplinar :
• laptop – 1 buc
• display interactiv + suport – 1 buc
• tabla de scris whiteboard – 1 buc
• program informatic – 3 buc
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari conf. obligatiei prevazute în art. 161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr. 45/2018 cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.