Feedback
I.D.: 97449118

Achiziţia dotărilor necesare aferente proiectului "Extindere, modernizare Scoala Gimnaziala Speciala Sfantu Gheorghe si demolare garaj si magazie"

Data publicarii
21.05.24 Exista 57.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
37420000-8 42641200-3 34928400-2 42642100-9 39314000-6
Termenul limita pentru depunere:
19.06.24
Pretul estimativ:
1.054.958,00 RON - 1.054.958,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1214695.pdf
  2. DA2_Caiet_de_sarcini.pdf
  3. DA3_Formulare_model.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru functionarea Scolii Gimnaziala Speciala Sfantu Gheorghe extins si modernizat echiparea acestuia este indispensabil. In Proiectul anexat la cererea de finantare a fost specificate echipamentele si dotarile necesare pentru functionarea optima a scolii. In Proiectul tehnic sunt specificate instalarea/amplasarea acestora. Furnizarea echipamentelor si dotarilor conform Formular F4-Lot1, Formular F4-Lot2, Formularul F...
Pentru functionarea Scolii Gimnaziala Speciala Sfantu Gheorghe extins si modernizat echiparea acestuia este indispensabil. In Proiectul anexat la cererea de finantare a fost specificate echipamentele si dotarile necesare pentru functionarea optima a scolii. In Proiectul tehnic sunt specificate instalarea/amplasarea acestora. Furnizarea echipamentelor si dotarilor conform Formular F4-Lot1, Formular F4-Lot2, Formularul F4-Lot3, - Lista cu cantitatile de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotari, anexat prezentei. Aceste echipamente vor fi livrate, vor fi puse in fuctiune si vor fi efectuate teste la fata locului. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(2) şi ale art. 161 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. NOTE: Termenul de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la data publicării Anunţului de Participare şi până la termenul limită de 20 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SEAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu