Scopul contractului este achiziţia dotărilor necesare funcţionării corespunzătoare a Grădiniţei Albinuţa în cadrul proiectului "Reabilitarea şi modernizarea imobilului - Grădiniţa Albinuţa", cod SMIS 124315, pentru Lotul 5 – Articole de menaj şi de uz casnic, în condiţiile din caietul de sarcini.
Activităţile contractului presupun furnizarea, transportul, ambalarea, montajul, instalarea, punerea în funcţiune a bunurilor ca...
Scopul contractului este achiziţia dotărilor necesare funcţionării corespunzătoare a Grădiniţei Albinuţa în cadrul proiectului "Reabilitarea şi modernizarea imobilului - Grădiniţa Albinuţa", cod SMIS 124315, pentru Lotul 5 – Articole de menaj şi de uz casnic, în condiţiile din caietul de sarcini.
Activităţile contractului presupun furnizarea, transportul, ambalarea, montajul, instalarea, punerea în funcţiune a bunurilor care fac obiectul contractului de achiziţie publică, Lotul 5 – Articole de menaj şi de uz casnic, în condiţiile din caietul de sarcini.
Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită pentru solicitările de clarificări formulate de către operatorii economici şi pentru a răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţiilor suplimentare care pot fi solicitate pe perioada de depunere a ofertelor în conformitate cu prevederilor art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile.
Autoritatea Contractantă va raspunde în mod clar şi complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Contractul de furnizare vizează doar Lotul 5 – Articole de menaj şi de uz casnic.