Achizitia de „UTILAJE – AMBULANTA TIP B (LOT 1), MICROBUZ 13+1 LOCURI (LOT 2), AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII (LOT 3) in cadrul proiectului „ Integrated risk management and efficient reactions of authorities for civil safety”, cod proiect ROBG 393, finanţat în cadrul Programului Interreg VA Romania-Bulgaria, Axa 3 ”O regiune sigură” Obiectivul specific 3.1 Imbunatatirea managementului comun al riscului in regiunea transfron...
Achizitia de „UTILAJE – AMBULANTA TIP B (LOT 1), MICROBUZ 13+1 LOCURI (LOT 2), AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII (LOT 3) in cadrul proiectului „ Integrated risk management and efficient reactions of authorities for civil safety”, cod proiect ROBG 393, finanţat în cadrul Programului Interreg VA Romania-Bulgaria, Axa 3 ”O regiune sigură” Obiectivul specific 3.1 Imbunatatirea managementului comun al riscului in regiunea transfrontaliera, contracte de finanţare nr 1388/23.07.2018 , 13395/23.07.2018.
Valoarea estimata a contractului este de 862.003,28 lei fara TVA, si este compusa din:
• lot 1 - 266 800,00 lei fara TVA pentru achizitia unei Ambulante tip B
• lot 2 - 147 200,00 lei fara TVA pentru achizitia unui Microbuz 13+1 locuri
• lot 3 - 448 003,28 lei fara TVA pentru achizitia unei Autospeciale stins incendii
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 8 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.