Feedback
I.D.: 45894395

Achiziţia de urne de vot pentru secţiile de votare

Data publicarii
28.04.20 Exista 175.674 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44211100-3
Termenul limita pentru depunere:
06.05.20
Pretul estimativ:
73.500,00 RON - 73.500,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va achiziţiona un număr de 210 urne cu dimensiunea de 55x55x90 cm. Urnele vor fi confecţionate la dimensiunile solicitate, cu cadru de inox/aluminiu îmbrăcate în policarbonat (plexiglas) opac (colorat), cu capac detaşabil, prevăzute cu fantă pentru introducerea buletinului de vot şi orificii pentru aplicarea sigilului. , conform caietului de sarcini nr. 47833/09.03.2020 ataşat. Operatorul economic va preciza p...
Se va achiziţiona un număr de 210 urne cu dimensiunea de 55x55x90 cm. Urnele vor fi confecţionate la dimensiunile solicitate, cu cadru de inox/aluminiu îmbrăcate în policarbonat (plexiglas) opac (colorat), cu capac detaşabil, prevăzute cu fantă pentru introducerea buletinului de vot şi orificii pentru aplicarea sigilului. , conform caietului de sarcini nr. 47833/09.03.2020 ataşat. Operatorul economic va preciza perioada de garantie a produselor ofertate. Transportul produselor trebuie sa fie asigurat si suportat de catre ofertant pana la sediul beneficiarului. Ofertantul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului de achiziţie publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă ce poartă menţiunea conform cu originalul) emis de Registrul Naţional al Registrului Comerţului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislaţia aplicabilă în ţara de rezidenţă, prin care se dovedeşte forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Oferta va fi întocmită în conformitate cu cerinţele mai sus menţionate, astfel încât informaţiile din oferta depusă să permită identificarea cu uşurinţă a corespondenţei cu toate cerinţele şi specificaţiile din caietul de sarcini ataşat prezentului anunţ.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 29.09.20
Serviciul de asistenţă tehnică, actualizare şi mentenanţă lunară pentru "Aplicaţie informatică pentru gestionarea documentelor operate de către Serviciul Autorizare Operatori Economici 25.02.20
Achiziţia serviciului de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 09.06.20
Serviciul de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 14.05.20
Serviciul de telefonie fixă şi transmisie date prin fax necesar Primăriei municipiului Constanţa 01.04.20
Serviciul de tipografiere necesar Primăriei municipiului Constanţa 17.03.20
Serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economice aferentă obiectivului „Realizare lucrări, modernizare şi dotare în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru Colegiul Comercial Carol I, Str. Decebal nr. 15, Municipiul Constanţa” (ISU, expertize tehnice, DALI, DTAC, PT, avize, altele 18.10.19
Serviciul de consultanţă în domeniul evaluării 25.10.19
Serviciul de mentenanţă şi suport tehnic pentru aplicaţie soft gestionare locuri de veci – CIMTAX 21.08.19
Achiziţia de hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa 10.08.20