Feedback
I.D.: 62844786

,, Achiziţia de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER"

Data publicarii
10.11.21 Exista 122.873 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32250000-0
Termenul limita pentru depunere:
17.11.21
Pretul estimativ:
17.500,00 RON - 17.500,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Draft Model Contrcat.pdf
  3. Modele formulare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523, beneficiar Agenţia pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Atragere de Investiţii şi Promovare a Exportului Târgu Mureş, ce are ca obiectiv general...
Achiziţionarea de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523, beneficiar Agenţia pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Atragere de Investiţii şi Promovare a Exportului Târgu Mureş, ce are ca obiectiv general susţinerea IMM-urilor afectate de COVID-19 şi vizează continuarea activităţii lor în următoarea perioadă luând în considerare riscurile de recesiune economică. Scopul proiectului este în linie cu Obiectivul Specific OS 3.1. (consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19 şi cu Acţiunea 3.1.1. (sprijin pentru IMM-uri în vederea depăşirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19) conform caietului de sarcini. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor : 2 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor). Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor clarificărilor/informaţiilor suplimentare care au fost adresate de operatorii economici interesaţi în termenul prevăzut mai sus, cu o zi înainte faţă de teremenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER" 17.11.21
,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER" 17.11.21
,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER" 10.05.22
,, Achiziţia de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER"  
,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER"  
Achiziţie imprimantă multifuncţională - Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER 18.12.20
Servicii de Elaborare Proiect tehnic, Documentaţie tehnică de Autorizare a executării lucrărilor de construcţii, Documentaţie tehnică de Organizare a Execuţiei lucrărilor şi Asistenţa Tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii "Modernizarea si extinderea sistemului de iluminat in Municipiul Sighisoara"  
Furnizare "Echipamente si materiale de protecţie împotriva COVID-19" 14.10.21
Achizitionarea dotarilor medicale si de protectie necesare prevenirii infectarii si raspandirii COVID-19 in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant din Municipiul Tarnaveni cu echipamente de protectie medicala pentru prevenirea raspandirii coronavirus SARS-COV-2", Cod SMIS 143240, finanţat prin POIM/964/10/1 16.05.22
SF/DALI Străzi în Cartierul Unirii 19.07.22