Feedback
I.D.: 67081745

Achiziţia de tâmplărie PVC la imobilul Palatul Administrativ - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă Dobrogea

Data publicarii
14.03.22 Exista 175.261 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44221000-5
Termenul limita pentru depunere:
17.03.22
Pretul estimativ:
58.000,00 RON - 58.000,00 RON
Documente participare:
  1. Specificatii tehnice formulare. model ctr. tamplarie PVC.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare tâmplărie PVC (16 buc. Ferestre PVC si 26 buc. Plase PVC ) la imobilul Palatul Administrativ - Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta Dobrogea, conform specificaţiilor tehnice ataşate. Modul de prezentare a ofertei: -Oferta va fi însoţită de scrisoarea de înaintare, conform Formular 1, din secţiunea Formulare. Ofertanţii are obligaţia să prezinte împreună cu oferta, următoarele documente: -Declaraţie pr...
Furnizare tâmplărie PVC (16 buc. Ferestre PVC si 26 buc. Plase PVC ) la imobilul Palatul Administrativ - Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta Dobrogea, conform specificaţiilor tehnice ataşate. Modul de prezentare a ofertei: -Oferta va fi însoţită de scrisoarea de înaintare, conform Formular 1, din secţiunea Formulare. Ofertanţii are obligaţia să prezinte împreună cu oferta, următoarele documente: -Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice (evitarea conflictului de interese) conform model Formular 3, din secţiunea Formulare. -Declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform model Formular 5, din secţiunea Formulare. -Declaraţie privind partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial, conform model Formular 6 din secţiunea Formulare; Notă: Caracterul confidenţial se aplică doar dacă operatorii economici indică şi dovedesc în cuprinsul ofertei care informaţii din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/sau fundamentări/justificări de preţ/cost sunt confidenţiale întrucât sunt: date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. Informaţiile indicate de operatorii economici din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/sau fundamentări/justificări de preţ/cost ca fiind confidenţiale trebuie să fie însoţite de dovada care le conferă caracterul de confidenţialitate, dovadă ce devine anexă la ofertă (formularul transmis necompletat se va interpreta în sensul că ofertantul nu declară nicio parte din oferta tehnică/financiară ca fiind confidenţială; preţul total ofertat nu poate fi confidenţial.) -Certificat constatator emis de O.N.R.C., din care să rezulte că are înscris obiectul de activitate corespunzător obiectului achiziţiei. Datele prevăzute în certificat trebuie să fie reale şi actuale, la momentul prezentării acestuia. -Propunerea tehnică se va elabora astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Specificatiile tehnice anexate prezentei invitaţii. Ofertanţii vor depune o declaraţie prin care să dovedească faptul că la elaborarea ofertei au ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, a reglementărilor obligatorii in domeniile mediului şi social, conform model Formular 4, din secţiunea Formulare. Ofertele care nu conţin date destinate să dovedească îndeplinirea cerinţelor din specificaţiile tehnice, vor fi respinse ca fiind neconforme. În situaţia in care în conţinutul specificaţiilor tehnice sunt indicate o anumită sursă, producţie, procedeu special, o marca de fabrica sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie etc., acestea se vor interpreta prin alaturarea mentiunii "sau echivalent"
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Materiale de protocol - agende, pixuri, seturi de pixuri si stilou, calendare, felicitari, sacose cadou 23.12.21
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fază SF/DALI obiectiv de investitii "Reabilitarea şi modernizarea Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă Maria Montessori Constanţa" 01.10.21
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fază SF pentru obiectivul de investiţie “Construire Corp nou – Institut de Cercetare în Nutriţie şi Sănătate (ICNS) Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sf. Apostol Andrei Constanţa" 09.12.21
Servicii de elab.docum.tehnico-ec.fază SF, întocm.doc.complete neces.depun.,obţ.şi predării către benef.a tuturor avizelor şi acordurilor pentru obiectivul de investiţie "Construirea şi dotarea Teatrului pentru copii şi tineret în în cadrul Complexului Muzeal al Ştiinţelor Naturii Constanţa" 01.10.21
Servicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice faza SF, precum si intocmirea documentatiilor complete necesare depunerii, obtinerii si predarii catre benef. a tuturor avizelor, acordurilor sau autorizatiilor pentru obiectivul de investitie "Statii de reincarcare pentru vehicule electrice" 25.03.22
Serv. de elab. a documentatiei tehnico-ec. faza SF/DALI (inclusiv expertiza th, studii de teren-geotehnic, topografic, analiza cost-beneficiu etc)-pt ob. de inv. "Dotarea si moderniz. Centrului Scolar pentru Ed. Incluziva Delfinul in vederea optimizarii of.educationale si terapeutic-compensatorii" 01.10.21
Serv de elab a documentatiei tehnico-economice faza SF/DALI (inclusiv expertiza th, studii de teren- geotehnic, topografic, analiza cost-beneficiu etc)- pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea, amenajarea si dotarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Albatros Constanta" 01.10.21
Servicii de digitizare pentru proiectul “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048. 11.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 11.04.24
Furnizare produse de informare şi publicitate, aferente proiectului “Dotarea cu microbuze electrice pentru elevi ai unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează în localităţile eligibile de pe raza Judeţului Constanţa", cod e-PNRR 12 19.04.24