Contractul/contractele are/au drept scop: achiziţia de produse de tip FEDR, conform enumerării si specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini, pentru susţinerea activităţilor specifice ce sunt desfăşurate de grupul ţintă, astfel :
LOT 1 – ACHIZITIE TABLETE: - 198 BUC tablete de uz şcolar inclusiv abonament de date 24 luni pentru elevii celor 9 clase, pentru desfăşurarea in condiţii optime a orelor pe platforma G ...
Contractul/contractele are/au drept scop: achiziţia de produse de tip FEDR, conform enumerării si specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini, pentru susţinerea activităţilor specifice ce sunt desfăşurate de grupul ţintă, astfel :
LOT 1 – ACHIZITIE TABLETE: - 198 BUC tablete de uz şcolar inclusiv abonament de date 24 luni pentru elevii celor 9 clase, pentru desfăşurarea in condiţii optime a orelor pe platforma G Suite for Education, în cazul scenariului roşu.
LOT 2 – ACHIZIŢIE LAPTOPURI – 5 BUC pentru profesori;
Proiectul este finanţat prin Program Operaţional Competitivitate
Cod apel: POC/882/2/4/ Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate si e-cultură
Cod proiect 144706
Titlul proiectului: ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN COMUNA HĂRMĂNEŞTI, JUDEŢUL IAŞI
Componenta 1 Acţiunea 2.3.3. apel 2
Axa Prioritara: Tehnologia Informaţiei si Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă
Operaţiunea: Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate si e-cultură
Contract de finanţare : 142/233t/05.07.2021
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, cu minim 8 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări’’.
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Listă clarificări, notificări şi decizii’’, cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.
Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificare/Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.