Feedback
I.D.: 60033922

Achiziţia de tablete de uz scolar cu trafic de internet inclus şi laptopuri în cadrul proiectului “ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE  ÎN COMUNA HĂRMĂNEŞTI, JUDEŢUL IAŞI" - Cod proiect 144706

Data publicarii
18.08.21 Exista 257.086 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
01.09.21
Pretul estimativ:
175.002,35 RON - 175.002,35 RON
Documente participare:
  1. 04.Model de contract.docx
  2. 05.Formulare.docx
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul/contractele are/au drept scop: achiziţia de produse de tip FEDR, conform enumerării si specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini, pentru susţinerea activităţilor specifice ce sunt desfăşurate de grupul ţintă, astfel : LOT 1 – ACHIZITIE TABLETE: - 198 BUC tablete de uz şcolar inclusiv abonament de date 24 luni pentru elevii celor 9 clase, pentru desfăşurarea in condiţii optime a orelor pe platforma G ...
Contractul/contractele are/au drept scop: achiziţia de produse de tip FEDR, conform enumerării si specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini, pentru susţinerea activităţilor specifice ce sunt desfăşurate de grupul ţintă, astfel : LOT 1 – ACHIZITIE TABLETE: - 198 BUC tablete de uz şcolar inclusiv abonament de date 24 luni pentru elevii celor 9 clase, pentru desfăşurarea in condiţii optime a orelor pe platforma G Suite for Education, în cazul scenariului roşu. LOT 2 – ACHIZIŢIE LAPTOPURI – 5 BUC pentru profesori; Proiectul este finanţat prin Program Operaţional Competitivitate Cod apel: POC/882/2/4/ Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate si e-cultură Cod proiect 144706 Titlul proiectului: ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE  ÎN COMUNA HĂRMĂNEŞTI, JUDEŢUL IAŞI Componenta 1 Acţiunea 2.3.3. apel 2 Axa Prioritara: Tehnologia Informaţiei si Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă Operaţiunea:  Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate si e-cultură Contract de finanţare : 142/233t/05.07.2021 În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, cu minim 8 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări’’. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Listă clarificări, notificări şi decizii’’, cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificare/Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de hardware TIC în cadrul proiectului “ECHIPAMENTE DIN DOMENIUL INFORMAŢIEI-IT MOBILE, RESPECTIV TABLETE PENTRU UZ ŞCOLAR CU ACCES LA INTERNET, PRECUM SI A ALTOR ECHIPAMENTE/DISPOZITIVE ELECTRONICE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE IN MEDIUL ON-LINE PENTRU ŞCOALA GIMNAZIALA COZMEŞTI " - Cod proiect 144528 31.08.21
Achiziţia de hardware TIC în cadrul proiectului “EDU TOM EDUCAŢIE DIGITALĂ ÎN COMUNA TOMEŞTI, JUDEŢUL IAŞI " - Cod proiect 144882 17.12.21
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
Elaborarea Planului Urbanistic General în format digital a documentelor de amenajare a teritoriului în Comuna Hărmăneşti, judeţul Iaşi 04.04.23
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICĂ aferente realizării obiectivului de investiţii: "MODERNIZARE/REABILITARE STRĂZI ÎN MUNICIPIUL PAŞCANI, JUD. IAŞI" 11.05.23
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICĂ aferente realizării obiectivului de investiții: „MODERNIZARE/REABILITARE STRĂZI ÎN MUNICIPIUL PAȘCANI, JUD. IAȘI”  
Serviciide proiectare tehnică aferente realizării obiectivului de investiţii: "AMENAJARE ZONĂ DE AGREMENT – "LACUL PEŞTIŞORUL", MUNICIPIUL PAŞCANI, JUDEŢUL IAŞI" 01.11.22