Feedback
I.D.: 77564614

Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed"

Data publicarii
21.01.23 Exista 812.157 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0 32420000-3 32570000-9 48000000-8 48820000-2 72212517-6 72600000-6 79632000-3 80530000-8
Termenul limita pentru depunere:
23.02.23
Pretul estimativ:
52.374.000,00 RON - 52.374.000,00 RON
Documente participare:
  1. modele formulare.doc
  2. Caiet de sarcini RegInterMed.pdf
  3. model propunere tehnica.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de servicii pentru implementarea “Sistemului informatic pentru registrele de sănătate – RegInterMed", cod SMIS 130718 Prin prezenta procedură de achiziţie se doreşte implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servi...
Achiziţia de servicii pentru implementarea “Sistemului informatic pentru registrele de sănătate – RegInterMed", cod SMIS 130718 Prin prezenta procedură de achiziţie se doreşte implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor. Contractul de achiziţie publică de servicii se va derula pe o perioadă ce va acoperi durata implementării activităţilor prevăzute în caietul de sarcini şi realizarea următoarelor obiective, dar nu mai târziu de 31.12.2023, şi anume: 1. Prestarea tuturor serviciilor de implementare (analiză, proiectare, dezvoltare şi configurare, instalare şi testare) necesare pentru dezvoltarea şi operaţionalizarea sistemului informatic integrat. servicii primite atât prin intermediul portalului, cât şi tradiţional. 2. Furnizarea unei infrastructuri de echipamente şi soluţii software de sistem, de gestiune a bazelor de date şi de securitate care să susţină funcţionarea sistemului informatic integrat. 3. Instruirea personalului care va utiliza şi administra sistemele informatice implementate. Valoarea estimată a achiziţiei – 52.374.000,00 lei fără TVA Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor) Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SUSPENDATA - Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed" 27.02.23
Achiziția de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare și punere în funcțiune echipamente hardware și infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicației informatice, precum și servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed”  
Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed"  
Servicii de Implementare "Sistem informatic pentru registrele de sănătate – RegInterMed", cod SMIS 130718 12.11.21
Servicii şi produse de informare, comunicare, publicitate şi organizare evenimente in cadrul proiectului "Sistem informatic pentru registrele de sănătate – "RegInterMed"" cod SMIS 130718 27.05.21
Achizitie birotica si papetarie in cadrul proiectului "Sistem informatic pentru registrele de sanatate- RegInterMed"- cod SMIS 130718 07.10.22
Achiziţia de echipamente IT in cadrul proiectului "Sistem infromatic pentru registrele de sanatate-REGINTERMED , cod SMIS 130718 12.07.21
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21
Servicii de consultanţă IT nr. 2 pentru susţinerea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate în derularea contractului privind “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către AM POCA. 14.01.22