Scopul incheierii contractului consta in organizarea evenimentului – ”Sesiune de informare privind lansarea apelului 2 de proiecte din cadrul Prioritatii de Investitii 2.1 A” la Alba Iulia, Braşov şi Târgu Mureş. Organizarea evenimentului se va realiza tinând cont de cerintele tehnice. Număr estimat de participanţi pentru fiecare din aceste 3 evenimente aproximativ 50 persoane. Durata estimată a întâlnirii: circa 4-5 ore, ...
Scopul incheierii contractului consta in organizarea evenimentului – ”Sesiune de informare privind lansarea apelului 2 de proiecte din cadrul Prioritatii de Investitii 2.1 A” la Alba Iulia, Braşov şi Târgu Mureş. Organizarea evenimentului se va realiza tinând cont de cerintele tehnice. Număr estimat de participanţi pentru fiecare din aceste 3 evenimente aproximativ 50 persoane. Durata estimată a întâlnirii: circa 4-5 ore, pentru fiecare eveniment. Seminariile de lucru vor avea loc conform tabelului următor:
Nr. crt. Localitate Dată eveniment Locaţie propusă Judeţele cărora se adresează seminarul
1 Braşov 15 mai 2019 Sediul CCI Braşov Braşov şi Covasna
2 Alba Iulia 16 mai 2019 O sală de conferinţe în centrul municipiului Alba şi Sibiu
3 Tîrgu Mureş 21 mai 2019 Sediul CCI Mureş Mureş şi Harghita
I. Sala de Conferinţe - Locul de desfăşurare a evenimentelor la Alba Iulia
- Sala va fi disponibilă în data de 16 mai 2019, în zona centrală a municipiului Alba Iulia, la o distanţă de maxim 400m de sediul din Alba Iulia al ADR Centru.
- Sală dedicată pentru seminarii conferinţe, cu minim 60 locuri pe scaune, cu posibilitate completare număr locuri prin adăugare scaune.
- Suprafaţa sălii să fie de minim 100 mp, înălţime minimă 2,00 m.
- Sală dotată cu sistem de sonorizare şi minim 2 microfoane, ecran şi video-proiector.
- Sala va dispune de iluminare naturală, va fi confortabilă şi curată, iar mobilierul, instalaţiile şi echipamentele vor fi în perfectă stare de funcţionare.
- Locaţia va dispune de minimum 5 locuri parcare, gratuite, sau să se afle în zona unei parcări publice.
- Posibilitatea ca sala să fie amenajată fie în sistem de prezentare/cinematograf, sau în sistem de lucru, cu mese pentru participanţi.
- Existenţa în sală a unui pupitru amovibil pentru speakeri.
II. Servicii de catering
Asigurarea pauzelor de cafea în cadrul evenimentelor din 15mai2019/Braşov, la sediul CCI Braşov; din 16 mai2019 în Alba Iulia şi din 21mai2019/Tîrgu Mureş, la sediul CCI Mureş.
• Oferta de catering va conţine minim următoarele produse în cantităţi suficiente pentru numărul de participanţi (pentru fiecare eveniment în parte): cafea naturală/instant (zahăr, lapte aferente), ceai, apă plată şi minerală, sucuri naturale/acidulate, două tipuri de produse proaspete de patiserie dulce şi două tipuri de produse proaspete de patiserie sărată.
• Servirea se va realiza în 2 etape, astfel: începând cu ora 10.30 şi ulterior la momentul specificat de beneficiar, ADR Centru, de regulă după parcurgerea cca ½ din durata întâlnirii.
• Prestatorul va asigura personalul specializat, echipamentele necesare servirii, bunurile şi serviciile necesare pentru realizarea activităţilor din contract (ex. termos/espressor, pahare, ceşti, palete, şerveţele);