Obiectul contractului constă în: ,,Achiziţia de servicii de voce și date mobile în cadrul R.A.R.-R.A”, conform caiet de sarcini,
achiziție care se realizează din surse proprii.Serviciile de voce și date mobile trebuie să fie disponibile permanent, 7 zile
din 7, 24 ore din 24, 365 zile pe an, cu rate de disponibilitate conforme normelor legale în vigoare.Potrivit prevederilor
art. 160 alin (1) din Legea 98...
Obiectul contractului constă în: ,,Achiziţia de servicii de voce și date mobile în cadrul R.A.R.-R.A”, conform caiet de sarcini,
achiziție care se realizează din surse proprii.Serviciile de voce și date mobile trebuie să fie disponibile permanent, 7 zile
din 7, 24 ore din 24, 365 zile pe an, cu rate de disponibilitate conforme normelor legale în vigoare.Potrivit prevederilor
art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită în continuare “Legea 98”) și art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea
nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (numită în continuare “Norme”), orice operator economic interesat are dreptul
de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea unui termen-limită
de 18 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor.Conform prevederilor art. 160 alin. (2) şi ale art. 161 alin. (1)
din "Legea 98", precum şi ale art. 27 alin. (2)-(4) şi ale art. 103 alin. (2) din "Norme", autoritatea contractantă va răspunde
consolidat, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţii suplimentare în a 11-a zi de dinainte
de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractantă nu va răspunde la o solicitare de clarificări/
informaţii suplimentare, primită în intervalul de 17 zile înaintea termenului-limită stabilit pentru depunerea ofertelor,
solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv.