-Obiectul acordului-cadru constă în achiziția de servicii de voce și date mobile cu aplicație de administrare a dispozitivelor
mobile disponibile permanent, 7 zile din 7, 24 ore din 24, 365 zile pe an, cu rate de disponibilitate conforme normelor legale
în vigoare, achiziție care se realizează din fonduri proprii.- Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita
clarificări sau informaţii supli...
-Obiectul acordului-cadru constă în achiziția de servicii de voce și date mobile cu aplicație de administrare a dispozitivelor
mobile disponibile permanent, 7 zile din 7, 24 ore din 24, 365 zile pe an, cu rate de disponibilitate conforme normelor legale
în vigoare, achiziție care se realizează din fonduri proprii.- Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita
clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire (art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 și art
103 alin (1) din HG 395 cu modificările și completările ulterioare), cu respectarea unui termen limită de 18 zile înainte
de data limită de depunere a ofertelor.- Autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor
de clarificări/informaţii suplimentare în a 11-a zi de dinainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor (art.
160 alin. (2) și 161 alin. (1) din Legea 98/2016 și art. 27 alin. (2)-(4) şi art. 103 alin. (2) din HG 395/2016).- Autoritatea
contractantă nu va răspunde la o solicitare de clarificări/informaţii suplimentare, primită în intervalul de 17 zile anterior
termenului-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv. - Având în
vedere că documentația de atribuire contine un set minim de informații specifice referitoare la estimări ale cantităților
minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum și estimări ale cantităților minime
și maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata
acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantități minime și maxime pe care autoritatea contractantă le stabilește inițial
în documentația de atribuire și ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantități care ar putea fi solicitate
pe durata întregului acord-cadru și nu cantitățile exacte care vor fi achiziționate, acestea din urmă putând fi mai mici,
egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcție de necesitățile reale ale autorității contractante.- Promitentul-Achizitor
îşi rezervă dreptul/opțiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentației de atribuire cu până la maxim 10%
din cantitatea maximă pentru acordul-cadru/contractul subsecvent, pentru fiecare categorie de servicii în parte. - Pretul
serviciilor care vor fi achiziționate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce sta
la baza acordului-cadru (ajustat după caz conform formulei de ajustare), iar perioada de timp în care se va putea utiliza
aceasta opțiune de către promitentul Achizitor este pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent.
- Având în vedere clauza de revizuire de mai sus, valoarea estimată a procedurii, de la nivelul secțiunii II.1.5 din fișa
de date, va fi exprimată sub forma de interval, valoarea minimă a intervalului reprezentând valoarea estimată a prezentei
proceduri în funcție de care se vor evalua ofertele, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată ce conține și valoarea
posibilelor suplimentări în baza clauzei de revizuire).- Astfel, valoarea maximă a intervalului regăsit la secțiunea II.1.5
din fișa de date, respectiv valoarea rezultată din posibilele suplimentări este 1.941.035,80 lei fără TVA.- Modificarea acordului-cadru/contractului
subsecvent în baza prezentei clauze de revizuire este reglementată de art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016 și
se circumscrie modificării nesubstanțiale, având toate elementele prevăzute de art. 2 alin. (1)-(2) din Instrucțiunea ANAP
nr. 1/2021.