Obiectul contractului constă în: ,,Achiziţia de servicii de voce şi date mobile în cadrul R.A.R.-R.A", conform caiet de sarcini, achiziţie care se realizează din surse proprii.
Serviciile de voce şi date mobile trebuie să fie disponibile permanent, 7 zile din 7, 24 ore din 24, 365 zile pe an, cu rate de disponibilitate conforme normelor legale în vigoare.
Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită î...
Obiectul contractului constă în: ,,Achiziţia de servicii de voce şi date mobile în cadrul R.A.R.-R.A", conform caiet de sarcini, achiziţie care se realizează din surse proprii.
Serviciile de voce şi date mobile trebuie să fie disponibile permanent, 7 zile din 7, 24 ore din 24, 365 zile pe an, cu rate de disponibilitate conforme normelor legale în vigoare.
Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită în continuare “Legea 98") şi art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (numită în continuare “Norme"), orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea unui termen-limită de 18 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor.
Conform prevederilor art. 160 alin. (2) şi ale art. 161 alin. (1) din "Legea 98", precum şi ale art. 27 alin. (2)-(4) şi ale art. 103 alin. (2) din "Norme", autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţii suplimentare în a 11-a zi de dinainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la o solicitare de clarificări/ informaţii suplimentare, primită în intervalul de 17 zile înaintea termenului-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv.