Feedback
I.D.: 36068470

Achiziţia de servicii de păstrare şi gestionare a cutiilor cu documente şi servicii conexe

Data publicarii
22.05.19 Exista 549.102 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Pretul estimativ:
142.844,30 RON - 142.844,30 RON
48.212,53 RON - 48.212,53 RON
94.631,78 RON - 94.631,78 RON
2.712.179,20 RON - 2.712.179,20 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de păstrare şi gestionare documente şi servicii conexe ( gestionarea electronica a cutiilor cu documente, servicii de transport, furnizare cutii pentru documente, etc.) pentru Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale cu sediile în fiecare reşedinţă de judeţ,Cantitatea minima estimata de servicii de păstrare cutii cu documente care ar putea fi ...
Servicii de păstrare şi gestionare documente şi servicii conexe ( gestionarea electronica a cutiilor cu documente, servicii de transport, furnizare cutii pentru documente, etc.) pentru Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale cu sediile în fiecare reşedinţă de judeţ,Cantitatea minima estimata de servicii de păstrare cutii cu documente care ar putea fi achizitionata pe durata acordului- cadru este de 5.138.640 buc.(112.000 cutii/lună anul I x 12 luni + 118.000 cutii/lună anul II x 12 luni + 124.000 cutii/lună anul III x 12 luni + 130.000 cutii/lună anul IV x 12 luni), la care se adauga serviciile aferente. Cantitatea maxima estimata de servicii de păstrare cutii cu documente care ar putea fi achizitionata pe durata acordului- cadru este 6.492.000 buc.(116.000 cutii/lună anul I x 12 luni + 128.000 cutii/lună anul II x 12 luni + 142.000 cutii/lună anul III x 12 luni + 155.000 cutii/lună anul IV x 12 luni), la care se adauga serviciile aferente. Cantitatea estimata de servicii de păstrare cutii cu documente ce poate face obiectul celui mai mic contract subsecvent este de 107.555 cutii cu documente, aferenta unei perioade de o luna la care se adauga serviciile aferente. Cantitatea estimata de servicii de păstrare cutii cu documente ce poate face obiectul celui mai mare contract subsecvent este de 657.000, aferenta unei perioade de 6 luni, la care se adauga serviciile aferente.Cantitatile minime si maxime estimate care ar putea fi achizitionate pe durata acordului-cadru si cantitatile minime si maxime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, precum si a tuturor serviciilor aferente, sunt prezentate in mod detaliat in Anexa nr. 5.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Reactivi de laborator si reactivi chimici – 52 loturi  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5)  
Acord cadru de Servicii de depozitare (păstrare şi conservare) pentru cantitatea maximă de 373.000 tone grâu de panificaţie gradul Ro Nr. 1  
Acord cadru de Servicii de depozitare (păstrare şi conservare) pentru cantitatea maximă de 570.000 tone grâu de panificaţie gradul Ro Nr. 1.  
Acord cadru de Servicii de depozitare (păstrare şi conservare) pentru cantitatea maximă de 230.000 tone grâu de panificaţie gradul Ro Nr. 1.  
Acord cadru de Servicii de depozitare (păstrare şi conservare) pentru cantitatea maximă de 120.000 tone grâu de panificaţie gradul Ro Nr. 1  
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20