Feedback
I.D.: 43392498

Achiziţia de servicii de organizare a conferinţei de deschidere a proiectului “ Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA 591/ cod MySMIS 2014 127548, finanţat prin Programul Operaţional Capacitatea Administrativă 2014-2020

Data publicarii
03.03.20 Exista 101.586 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
12.03.20
Pretul estimativ:
72.260,00 RON - 72.260,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini si model contract conferinta de deschidere.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de servicii de organizare a conferinţei de deschidere a proiectului “ Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA 591/ cod MySMIS 2014 127548, finanţat prin Programul Operaţional Capacitatea Administrativă 2014-2020, conform caietului de sarcini atasat. Conferinţa se va desfăşura pe durata unei zile şi va fi organizată în Bucureşti, în perioada d...
Achiziţia de servicii de organizare a conferinţei de deschidere a proiectului “ Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA 591/ cod MySMIS 2014 127548, finanţat prin Programul Operaţional Capacitatea Administrativă 2014-2020, conform caietului de sarcini atasat. Conferinţa se va desfăşura pe durata unei zile şi va fi organizată în Bucureşti, în perioada de valabilitate a contractului (6 luni de la data semnării acestuia de către ambele părţi), la o data stabilită de comun acord cu Achizitorul. Serviciile constau în organizarea şi desfăşurarea conferinţei de deschidere a proiectului, astfel: 1. Servicii de organizare evenimente pentru organizarea, conferinţei de deschidere a proiectului; 2. Servicii de catering ȋn ziua evenimentului (masa de prânz tip bufet suedez pentru 150 persoane), cafea ȋn cele două pauze (pentru 150 de persoane) precum şi cină pentru 100 de persoane cărora li se asigură cazarea ȋn seara precedentă conferinţei de deschidere. 3. Servicii de cazare pentru 100 persoane în seara precedentă conferinţei de deschidere. 4. Decontarea cheltuielilor de transport pentru 100 de persoane din teritoriu. 5. Servicii de distribuire a materialelor promoţionale. 6. Promovarea proiectului într-o publicaţie cu apariţie naţională
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie imprimantă portabilă (CPV 30232100-5) , scanner (CPV38520000-6) şi licenţe (CPV 48920000-3) în cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 11.03.20
Achizitie articole mărunte de birou (consumabile), distrugător documente (cod CPV 30234000-8) şi suporturi de memorie (cod CPV 30191400-8) în cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 10.03.20
Achizitie imprimantă portabilă (CPV 30232100-5), pentru proiectul “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 14.05.20
Achiziţie materiale consumabile (tonere) pentru echipa de implementare in cadrul proiectului " Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG si la nivelul celor 42 Institutii ale Prefectului " 03.08.20
Achizitie memory stick (24 buc.) 24.06.20
Achizitie biblioraft A4 (400 buc.) şi banda adeziva (21 buc.). 22.05.20
Achizitie memory stick (24 buc.), capacitate: 64 GB 25.05.20
Servicii de organizare a conferinţei de promovare a proiectului "Infrastructura de comunicaţii" – COMINF, cod EMS-ENI - COMINF /3.1/1. 26.05.20
Servicii de organizare a conferinţei de promovare a proiectului "Infrastructura de comunicaţii" – COMINF, cod EMS-ENI - COMINF /3.1/1. 02.07.20
Servicii de organizare a conferinţei de promovare a proiectului "Infrastructura de comunicaţii" – COMINF, cod EMS-ENI - COMINF /3.1/1. 08.05.20