Obiectul principal al contractului îl reprezintă Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, Kodak i2900 şi scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale
Valoarea maximă estimată a acordulu...
Obiectul principal al contractului îl reprezintă Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, Kodak i2900 şi scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale
Valoarea maximă estimată a acordului-cadru: 9 x 156,61 lei (Kodak i620) + 35 x 78,20 lei (Kodak i260) + 10 x 172,66 lei (Kodak i4250) + 108 x 86,22 lei (Kodak i2900) x 24 luni = 364.436,40 lei + 210.622,51 lei (piese de schimb) = 575.058,91 lei TOTAL FARA TVA.
Valoarea minimă estimată a acordului-cadru: 9 x 156,61 lei (Kodak i620) + 35 x 78,20 lei (Kodak i260) + 7 x 172,66 lei (Kodak i4250) + 80 x 86,22 lei (Kodak i2900) x 12 luni = 147.032,52 lei + 105.311,26 lei (piese de schimb) = 252.343,78 TOTAL FARA TVA.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru: 9 x 156,61 lei (Kodak i620) + 35 x 78,20 lei (Kodak i260) + 10 x 172,66 lei (Kodak i4250) + 108 x 86,22 lei (Kodak i2900) x 12 luni = 182.218,20 lei + 105.311,26 (piese de schimb) = 287.529,46 lei TOTAL FARA TVA.
Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent ce se anticipează a fi atribuit pe durata acordului-cadru: 9 x 156,61 lei (Kodak i620) + 35 x 78,20 lei (Kodak i260) + 7 x 172,66 lei (Kodak i4250) + 80 x 86,22 lei (Kodak i2900) x 6 luni = 73.516,26 lei + 66.576,63 lei (piese de schimb) = 140.092,89 lei TOTAL FARA TVA.
Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.