Feedback
I.D.: 73585151

Achiziţia de servicii de dezvoltare şi adaptare aplicaţii, furnizare licenţe soluţii aplicative noi si echipamente în cadrul proiectului "PERFORMANŢĂ, TRANSPARENŢĂ ŞI EFICIENŢĂ ÎN SLUJBA CETĂŢEANULUI ÎN ADMINISTRAŢIA LOCALĂ DOROHOI", cod proiect 136104

Data publicarii
29.09.22 Exista 80.299 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 48820000-2 72268000-1
Termenul limita pentru depunere:
01.11.22
Pretul estimativ:
1.195.690,76 RON - 1.195.690,76 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 30.09.22 Publicat la 18.10.22
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de Servicii informatice pentru implementarea unei platforme integrate pentru servicii electronice în cadrul proiectului "Performanţă, transparenţă şi eficienţă în slujba cetăţeanului în administraţia locală Dorohoi" Obiectivele specifice ale contractului sunt: OS1. Implementarea unui sistem informatic integrat, care să susţină simplificarea şi optimizarea procedurilor administra...
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de Servicii informatice pentru implementarea unei platforme integrate pentru servicii electronice în cadrul proiectului "Performanţă, transparenţă şi eficienţă în slujba cetăţeanului în administraţia locală Dorohoi" Obiectivele specifice ale contractului sunt: OS1. Implementarea unui sistem informatic integrat, care să susţină simplificarea şi optimizarea procedurilor administrative pentru cetăţeni la nivelul municipiului Dorohoi atât din perspectivă back-Office, cât şi front-Office, inclusiv digitalizarea parţială a arhivei; OS2. Îmbunătăţirea procesului decizional şi a capacităţii de planificare strategică din cadrul UAT Dorohoi prin elaborarea Strategiei integrate de dezvoltare urbană (SIDU) şi a Planului de mobilitate urbană durabilă (PMUD), documente strategice care să răspundă nevoilor şi exigenţelor de finanţare pentru următoarea perioadă de programare a fondurilor europene 2021 – 2027; Activităţile contractului sunt următoarele: 1. Platformă şi portal pentru cetăţeni. Sistem informatic integrat şi complet, cu funcţionalităţi front-Office şi back-Office. Servicii de dezvoltare software (Servicii de implementare portal servicii electronice pentru cetăţeni, Servicii de realizare şi implementare Portal de Servicii Online pentru cetăţeni, inclusiv mentenanţă, Servicii de realizare şi implementare Extindere sistem informatic de management de documente (inclusiv mentenanţă)) 2. Echipamente hardware pentru implementare portal servicii (1 x Server aplicaţii; 1 x Server portal; 1 x Router cu firewall; 1 x Storage pentru datele din portal; 10 x Terminale Desktop tip all-in-one; 1 x UPS; 1 x Echipament backup date; 1 x Dulap rack pentru server; 2 x Imprimanta coduri de bare) 3. Licenţe software necesare implementare portal servicii (10 x Licenţe software editare text; 10 x Licenţe Sisteme de operare; 10 x Licenţe antivirus) Durata contractului este de 11 luni. Toate drepturile patrimoniale de autor asupra tuturor sistemelor/livrabilelor create de către contractant aferente produsului sau serviciului livrat se transferă către autoritatea contractantă. Note: * Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în măsura în care solicitările sunt transmise în termenul precizat la cap. I.1. (14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor) ** Specificaţiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabricaţie sau de comerţ, un standard, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea "sau echivalent".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitii servicii de configurare si implementare baze de date, migrare si integrare structuri de date existente si achizitie pachet software de licente informatice si licente de operare, necesare in vederea implementarii unui sistem informatic unitar in UAT mun Botosani si in cadrul proiectului ,,Eficienta si performanta in administratia publica locala a Mun Botosani", SMIS 13579, SIPOCA 830  
Achiziţia de echipamente hardware în cadrul proiectului "PERFORMANŢĂ, TRANSPARENŢĂ ŞI EFICIENŢĂ ÎN SLUJBA CETĂŢEANULUI ÎN ADMINISTRAŢIA LOCALĂ DOROHOI", cod proiect 136104 13.10.23
“Achizitie pachet sistem de operare şi licente de operare pachete software, licenţe informatice integrate pentru dezvoltarea şi implementarea soluţiei informatice integrate în UAT Municipiul Botoşani şi servicii de actualizare şi configurare web-site, în cadrul proiectului "Simplificarea administrativă şi reducerea birocraţiei prin implementarea de măsuri de digitizare în municipiul Botoşani, cod MySMIS 2014+ 128790, cod SIPOCA 644" 08.02.21
Servicii de retrodigitalizare a dosarelor aflate în arhiva: crearea unei arhive de copii digitale ale documentelor tradiţionale existente în arhiva instituţiei, care prezinta valoare operaţională în cadrul proiectului "PERFORMANŢĂ, TRANSPARENŢĂ ŞI EFICIENŢĂ ÎN SLUJBA CETĂŢEANULUI ÎN ADMINISTRAŢIA LOCALĂ DOROHOI", cod proiect 136104 24.03.23
Servicii de retrodigitalizare a dosarelor aflate în arhiva: crearea unei arhive de copii digitale ale documentelor tradiţionale existente în arhiva instituţiei, care prezinta valoare operaţională în cadrul proiectului "PERFORMANŢĂ, TRANSPARENŢĂ ŞI EFICIENŢĂ ÎN SLUJBA CETĂŢEANULUI ÎN ADMINISTRAŢIA LOCALĂ DOROHOI", cod proiect 136104  
Achiziţia de echipamente hardware în cadrul proiectului "PERFORMANŢĂ, TRANSPARENŢĂ ŞI EFICIENŢĂ ÎN SLUJBA CETĂŢEANULUI ÎN ADMINISTRAŢIA LOCALĂ DOROHOI", cod proiect 136104  
Program informatic pentru gestiunea si vanzarea stocurilor  
Achiziţia de servicii de dezvoltare şi adaptare aplicaţii, furnizare licenţe soluţii aplicative noi si echipamente în cadrul proiectului "PERFORMANŢĂ, TRANSPARENŢĂ ŞI EFICIENŢĂ ÎN SLUJBA CETĂŢEANULUI ÎN ADMINISTRAŢIA LOCALĂ DOROHOI", cod proiect 136104  
Furnizare de echipamente informatice hardware (FEDR) pentru proiectul "Eficienţă şi performanţă în administraţia publică locală a Municipiului Botoşani", cod SMIS 135796, cod SIPOCA 830 17.05.21
Servicii de consultanta la implementarea proiectului si managementul executiei aferent obiectivului "REABILITAREA SISTEMULUI DE TERMOFICARE URBANĂ LA NIVELUL MUNICIPIULUI BOTOŞANI PENTRU PERIOADA 2009-2028 ÎN SCOPUL CONFORMĂRII LA LEGISLAŢIA DE MEDIU ŞI CREŞTERII EFICIENŢEI ENERGETICE - ETAPA A II-A", COD SMIS: 144392