Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de Servicii informatice pentru implementarea unei platforme integrate pentru servicii electronice în cadrul proiectului "Performanţă, transparenţă şi eficienţă în slujba cetăţeanului în administraţia locală Dorohoi"
Obiectivele specifice ale contractului sunt:
OS1. Implementarea unui sistem informatic integrat, care să susţină simplificarea şi optimizarea procedurilor administra...
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de Servicii informatice pentru implementarea unei platforme integrate pentru servicii electronice în cadrul proiectului "Performanţă, transparenţă şi eficienţă în slujba cetăţeanului în administraţia locală Dorohoi"
Obiectivele specifice ale contractului sunt:
OS1. Implementarea unui sistem informatic integrat, care să susţină simplificarea şi optimizarea procedurilor administrative pentru cetăţeni la nivelul municipiului Dorohoi atât din perspectivă back-Office, cât şi front-Office, inclusiv digitalizarea parţială a arhivei;
OS2. Îmbunătăţirea procesului decizional şi a capacităţii de planificare strategică din cadrul UAT Dorohoi prin elaborarea Strategiei integrate de dezvoltare urbană (SIDU) şi a Planului de mobilitate urbană durabilă (PMUD), documente strategice care să răspundă nevoilor şi exigenţelor de finanţare pentru următoarea perioadă de programare a fondurilor europene 2021 – 2027;
Activităţile contractului sunt următoarele:
1. Platformă şi portal pentru cetăţeni. Sistem informatic integrat şi complet, cu funcţionalităţi front-Office şi back-Office. Servicii de dezvoltare software (Servicii de implementare portal servicii electronice pentru cetăţeni, Servicii de realizare şi implementare Portal de Servicii Online pentru cetăţeni, inclusiv mentenanţă, Servicii de realizare şi implementare Extindere sistem informatic de management de documente (inclusiv mentenanţă))
2. Echipamente hardware pentru implementare portal servicii (1 x Server aplicaţii; 1 x Server portal; 1 x Router cu firewall; 1 x Storage pentru datele din portal; 10 x Terminale Desktop tip all-in-one; 1 x UPS; 1 x Echipament backup date; 1 x Dulap rack pentru server; 2 x Imprimanta coduri de bare)
3. Licenţe software necesare implementare portal servicii (10 x Licenţe software editare text; 10 x Licenţe Sisteme de operare; 10 x Licenţe antivirus)
Durata contractului este de 11 luni.
Toate drepturile patrimoniale de autor asupra tuturor sistemelor/livrabilelor create de către contractant aferente produsului sau serviciului livrat se transferă către autoritatea contractantă.
Note:
* Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în măsura în care solicitările sunt transmise în termenul precizat la cap. I.1. (14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor)
** Specificaţiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabricaţie sau de comerţ, un standard, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea "sau echivalent".