Achiziţia de servicii de actualizare postgaranţie pentru sistemul Bigdata al ONRC, mentenanţă şi suport tehnic pentru produsele software aferente prezentate la pct . 3.1. din caietul de sarcini, servicii ce includ:
- actualizări ale produselor software (incluzând noi versiuni, ediţii, patch-uri), impuse, în general, de necesitatea eliminării unor bug-uri, creşterea performanţelor, update-uri la nivel de firmware sau micro...
Achiziţia de servicii de actualizare postgaranţie pentru sistemul Bigdata al ONRC, mentenanţă şi suport tehnic pentru produsele software aferente prezentate la pct . 3.1. din caietul de sarcini, servicii ce includ:
- actualizări ale produselor software (incluzând noi versiuni, ediţii, patch-uri), impuse, în general, de necesitatea eliminării unor bug-uri, creşterea performanţelor, update-uri la nivel de firmware sau microcod etc.;
- remedierea defecţiunilor software apărute;
- instalări, configurări/reconfigurări, customizări de software pe echipamente, în vederea creşterii funcţionalităţii, disponibilităţii şi performanţelor serviciilor oferite;
- asistenţă punctuală pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor de tip "appliance" din punct de vedere al sistemelor de operare şi a celorlalte produse software specifice;
- asistenţă tehnică pentru administrare, monitorizare sisteme precum şi management de performanţe;
- acces permanent la documentaţii având în vedere faptul că