Achiziţia de servicii de actualizare post garanţie pentru echipamentele IBM critice(servere de aplicaţii şi baze de date), mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente, ieşite din garanţie, conform Anexa 1 la caietul de sarcini, servicii ce includ şi: actualizări de microcod şi firmware, asistenţă punctuală pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere hardware, precum şi...
Achiziţia de servicii de actualizare post garanţie pentru echipamentele IBM critice(servere de aplicaţii şi baze de date), mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente, ieşite din garanţie, conform Anexa 1 la caietul de sarcini, servicii ce includ şi: actualizări de microcod şi firmware, asistenţă punctuală pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere hardware, precum şi achiziţia de servicii de mentenanţă şi suport software care să includă, în principal: actualizări ale produselor software (incluzând noi versiuni, ediţii, patch-uri), impuse, în general, de necesitatea eliminării unor bug-uri, creşterea performanţelor, update-uri la nivel de firmware sau microcod etc.; remedierea defecţiunilor software apărute; instalări, configurări/reconfigurări, personalizări de software pe echipamente, în vederea creşterii funcţionalităţii, disponibilităţii şi performanţelor serviciilor oferite; asistenţă punctuală pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere al sistemelor de operare AIX, şi a celorlalte produse software; asistenţă tehnică pentru administrare, monitorizare sisteme precum şi management de performanţe; acces permanent la documentaţii având în vedere faptul că administrarea serverelor este sarcina personalului informatic din ONRC şi nu există o altă modalitate de a avea acces la documentaţii la zi.Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi prestate, precum şi cerinţele tehnice sunt prezentate în Caietul de sarcini.Cantitatea maxima estimata de servicii care ar putea fi solicitate pe toata durata acordului-cadru: 84 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.Cantitatea minima estimata de servicii care ar putea fi solicitate pe toata durata acordului-cadru: : 24 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.Cantitatea maximă estimata de servicii care ar putea face obiectul celui mai mare contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 42 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.Cantitatea minimă estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 9 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.