Feedback
I.D.: 77538863

Achiziţia de servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice (servere de aplicaţii şi baze de date), mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente

Data publicarii
20.01.23 Exista 809.383 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Pretul estimativ:
990.000,00 RON - 990.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de servicii de actualizare post garanţie pentru echipamentele IBM critice(servere de aplicaţii şi baze de date), mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente, ieşite din garanţie, conform Anexa 1 la caietul de sarcini, servicii ce includ şi: actualizări de microcod şi firmware, asistenţă punctuală pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere hardware, precum şi...
Achiziţia de servicii de actualizare post garanţie pentru echipamentele IBM critice(servere de aplicaţii şi baze de date), mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente, ieşite din garanţie, conform Anexa 1 la caietul de sarcini, servicii ce includ şi: actualizări de microcod şi firmware, asistenţă punctuală pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere hardware, precum şi achiziţia de servicii de mentenanţă şi suport software care să includă, în principal: actualizări ale produselor software (incluzând noi versiuni, ediţii, patch-uri), impuse, în general, de necesitatea eliminării unor bug-uri, creşterea performanţelor, update-uri la nivel de firmware sau microcod etc.; remedierea defecţiunilor software apărute; instalări, configurări/reconfigurări, personalizări de software pe echipamente, în vederea creşterii funcţionalităţii, disponibilităţii şi performanţelor serviciilor oferite; asistenţă punctuală pentru diagnosticarea şi reconfigurarea echipamentelor IBM din punct de vedere al sistemelor de operare AIX, şi a celorlalte produse software; asistenţă tehnică pentru administrare, monitorizare sisteme precum şi management de performanţe; acces permanent la documentaţii având în vedere faptul că administrarea serverelor este sarcina personalului informatic din ONRC şi nu există o altă modalitate de a avea acces la documentaţii la zi.Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi prestate, precum şi cerinţele tehnice sunt prezentate în Caietul de sarcini.Cantitatea maxima estimata de servicii care ar putea fi solicitate pe toata durata acordului-cadru: 84 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.Cantitatea minima estimata de servicii care ar putea fi solicitate pe toata durata acordului-cadru: : 24 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.Cantitatea maximă estimata de servicii care ar putea face obiectul celui mai mare contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 42 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.Cantitatea minimă estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 9 pachete Servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente.  
Achizitia de servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente.  
Achiziţia de servicii de actualizare postgaranţie pentru sistemul Bigdata al ONRC, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software aferente  
Acord cadru - Servicii de intretinere si reparare a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi direcţiile descentralizate  
Achiziţia de servicii de extindere funcţionalitate componente sistem informatic integrat al ONRC care asigură adaptarea legislativă precum şi extinderea serviciilor electronice specializate de tip e-Guvernare.  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru - Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi unităţi administrate  
Achiziţia de servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice (servere de aplicaţii şi baze de date), mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente 28.09.22
Achizitia de servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente. 01.11.21
Achizitia de servicii de actualizare postgaranţie pentru echipamentele IBM critice, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM aferente. 19.10.20