Secretariatul General al Guvernului deţine documente care trebuie constituite ca unităţi arhivistice, în accepţia prevederilor legale în ceea ce priveşte îndosarierea, copertarea, numerotarea, şnuruirea, etichetarea, sigilarea, înscrierea datelor pe coperta de dosar şi întocmirea inventarelor pe suport de hârtie şi electronic. De asemenea, deţine documente cu termen de păstrare expirat care trebuie scoase din evidenţă.
Ca u...
Secretariatul General al Guvernului deţine documente care trebuie constituite ca unităţi arhivistice, în accepţia prevederilor legale în ceea ce priveşte îndosarierea, copertarea, numerotarea, şnuruirea, etichetarea, sigilarea, înscrierea datelor pe coperta de dosar şi întocmirea inventarelor pe suport de hârtie şi electronic. De asemenea, deţine documente cu termen de păstrare expirat care trebuie scoase din evidenţă.
Ca urmare, în vederea aplicării prevederilor Legii Arhivelor Naţionale din 9 aprilie 1996 şi ale Instrucţiunilor privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr. 217 din 23 mai 1996 privind evidenţa documentelor, gruparea documentelor în dosare, ordonarea şi efectuarea de operaţiuni arhivistice la documentele neconstituite în dosare, S.G.G. solicită serviciile de arhivare care cuprind următoarele operaţiuni: desprăfuire, toaletare, ordonare, inventariere, copertare şi îndosariere, pregătire pentru selecţionare.