Feedback
I.D.: 36946166

Achiziţia de ”Soluţie software pentru registrul utilizatorilor şi colectarea necesităţilor în procedurile de achiziţii centralizate”

Data publicarii
02.07.19 Exista 667.594 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212445-0
Termenul limita pentru depunere:
12.07.19
Pretul estimativ:
130.000,00 RON - 130.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1089814.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei: Achiziţie soluţie software pentru registrul utilizatorilor şi colectarea necesităţilor în procedurile de achiziţii centralizate - Prima componentă este crearea Registrului Utilizatorilor (RU): Preluarea utilizatorilor puşi la dispoziţie de către ONAC şi crearea facilităţilor de gestionare informatică a RU de către ONAC. RU este un instrument ONAC de management al utilizatorilor, organizat sub forma u...
Obiectul achiziţiei: Achiziţie soluţie software pentru registrul utilizatorilor şi colectarea necesităţilor în procedurile de achiziţii centralizate - Prima componentă este crearea Registrului Utilizatorilor (RU): Preluarea utilizatorilor puşi la dispoziţie de către ONAC şi crearea facilităţilor de gestionare informatică a RU de către ONAC. RU este un instrument ONAC de management al utilizatorilor, organizat sub forma unei baze de date electronice disponibile pe pagina de internet a ONAC, ce va conţine datele de identificare ale acestora, inclusiv datele de contact ale persoanelor desemnate de fiecare utilizator ca responsabile pentru comunicarea cu ONAC. - A doua componentă este crearea a 5 formulare online pentru colectarea inteligentă şi automatizată a necesităţilor utilizatorilor din RU, în vederea stabilirii necesarului pentru achiziţii publice centralizate. - A treia componentă – Managementul intern
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de ”Soluţie software pentru registrul utilizatorilor şi colectarea on-line a necesităţilor în procedurile de achiziţii centralizate” 02.08.19
Licitatii Viitoare - Contract de servicii-Soluţie software pentru Registrul utilizatorilor şi colectarea necesităţilor în procedurile de achiziţie centralizate (Program anual al achizitiilor publice centralizate) 30.08.19
Licitatii Viitoare - Soluţie software pentru Registrul utilizatorilor şi colectarea necesităţilor în procedurile de achiziţie centralizate (PAAP - REVIZUIT 2021 versiune 4) 27.08.19
Licitatii Viitoare - Soluţie software pentru Registrul utilizatorilor şi colectarea necesităţilor în procedurile de achiziţie centralizate (PAAP - REVIZUIT 2022 - Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate”, cod SIPOCA 753, cod MySMIS 130709) 19.08.19
Scopul contractului îl constituie crearea unui site nou pentru domeniul www.onac.gov.ro, respectiv asigurarea condiţiilor tehnice optime necesare pentru derularea activităţii de informare a publicului referitor la domeniile specifice ale Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate. 14.11.18
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 20.10.21
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709  
Achiziţia centralizată pentru furnizarea de hârtie A4 şi A3 pentru fotocopiatoare şi xerografică, 80 g/m.p.  
Erată la Anunţul privind consultarea pieţei publicat în SEAP cu nr. MC 1006521/14.06.2019 modificat prin Anunţul de consultare nr. MC1010200 din 30.04.2020 având ca obiect Achiziţie centralizată de Servicii de telefonie mobilă (voce şi date) Cod CPV: 64212000-5 – servicii de telefonie mobilă; 25.06.20