Feedback
I.D.: 48527083

Achiziţia de punere la dispoziţie lunară a echipamentelor hardware şi software şi a locaţiei necesare desfăşurării activităţii de culegere de date – închiriere Call-Center pentru efectuarea barometrelor în cadrul Proiectului "România durabila" - Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030, POCA/399/1/1 COD SMYS 127545,

Data publicarii
31.07.20 Exista 965.472 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98300000-6
Termenul limita pentru depunere:
02.09.20
Pretul estimativ:
250.600,00 RON - 250.600,00 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea II - Formulare.pdf
  2. Sectiunea I - Caiet de sarcini.pdf
  3. Sectiunea III- Model Contract servicii.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de punere la dispoziţie lunară a echipamentelor hardware şi software şi a locaţiei necesare desfăşurării activităţii de culegere de date – închiriere Call-Center pentru efectuarea barometrelor. În vederea implementării proiectului "România durabila" - Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030, POCA/399/1/1 COD SMYS 127545, ...
Achiziţia de punere la dispoziţie lunară a echipamentelor hardware şi software şi a locaţiei necesare desfăşurării activităţii de culegere de date – închiriere Call-Center pentru efectuarea barometrelor. În vederea implementării proiectului "România durabila" - Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030, POCA/399/1/1 COD SMYS 127545, este necesar să se achiziţioneze servicii de punere la dispoziţie lunară a echipamentelor hardware şi software şi a unui spaţiu adecvat atât pentru realizarea instruirii operatorilor de interviu, cât şi pentru desfăşurarea activităţii de culegere de date – închiriere Call-Center pentru efectuarea barometrelor: punerea la dispoziţie şi implementarea unei soluţii complete şi integrate Call-Center (Centru de Apel) la locaţie fixă (în Municipiul Bucureşti) şi la distanţă - sistemul trebuie să poată fi portat şi accesat în întregime online, licenţe, mentenanţă, instruire personal etc., conform prevederilor caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
,,Mijloace fixe echipa de management_03 cod26_FEDR (echipamente electronice)" pentru echipa de management şi ,,Server de retea cod99 FEDR" pentru echipa de implementare – Proiect "România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030", cod SIPOCA 613/cod MySMIS 127545.  
Achiziţia de programe (soft) licenţiate şi funcţionarea acestora într-un SISTEM INTEGRAT pentru efectuarea barometrelor 12.11.19
Achiziție de servicii necesare realizării planului de comunicare al proiectului „România durabilă – dezvoltarea cadrului strategic și instituțional pentru implementarea strategiei naționale pentru dezvoltarea durabilă a României 2030”, SIPOCA 613/cod SMIS 127545  
Achiziție de servicii necesare realizării planului de comunicare al proiectului „România durabilă – dezvoltarea cadrului strategic și instituțional pentru implementarea strategiei naționale pentru dezvoltarea durabilă a României 2030”, SIPOCA 613/cod SMIS 127545  
Achiziție de servicii necesare realizării planului de comunicare al proiectului „România durabilă – dezvoltarea cadrului strategic și instituțional pentru implementarea strategiei naționale pentru dezvoltarea durabilă a României 2030”, SIPOCA 613/cod SMIS 127545 29.10.20
Achiziţia de materiale de birotică şi papetărie în cadrul proiectului "România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030", cod MySMIS2014+: 127545, cod SIPOCA: 613. 14.01.22
,,Mijloace fixe echipa de management_03 cod26_FEDR (echipamente electronice)" pentru echipa de management şi ,,Server de retea cod99 FEDR" pentru echipa de implementare – Proiect "România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030", cod SIPOCA 613/cod MySMIS 127545. 06.01.20
Achiziţie de produse software şi echipamente de tehnică de calcul în perioada de implementare a proiectului “România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030", SIPOCA 613/COD SMIS 127545 18.09.20
Achiziţia de materiale de birotică şi papetărie în cadrul proiectului "România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030", cod MySMIS2014+: 127545, cod SIPOCA: 613. 27.09.21
Licitatii Viitoare - Materiale consumabile 05_cod 27-Papetarie, furniture birou, rechizite. Instrumente sali de curs si aparatura birotica (Planul achizitiilor publice - proiectul cu titlul "Romania durabila - Dezvoltarea cadrului strategic si institutional pentru implementarea Strategiei Nationale pentru Dezvoltarea Durabila a Romaniei 2030", Cod SIPOCA 613/Cod MySMIS 127545/nr. contract de finantare 397/31.07.2019) 31.10.19