Feedback
I.D.: 61112992

Achiziţia de produse tip FEDR în cadrul proiectului "DidactAcces" - POCU/784/6/24/139602

Data publicarii
21.09.21 Exista 57.607 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
04.10.21
Pretul estimativ:
250.470,00 RON - 250.470,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.09.21 Publicat la 30.09.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul/contractele are/au drept scop: achiziţia de produse de tip FEDR, conform enumerării si specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini, pentru susţinerea activităţilor specifice ce sunt desfăşurate de grupul ţintă, astfel : LOT 1 – ACHIZITIE TABLETE o CPV : 30213200-7 Tablet PC LOT 2 – ACHIZITIE LAPTOPURI o CPV : 30213100-6 , Computere portabile (Rev.2) În conformitate cu art. 160 din Legea...
Contractul/contractele are/au drept scop: achiziţia de produse de tip FEDR, conform enumerării si specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini, pentru susţinerea activităţilor specifice ce sunt desfăşurate de grupul ţintă, astfel : LOT 1 – ACHIZITIE TABLETE o CPV : 30213200-7 Tablet PC LOT 2 – ACHIZITIE LAPTOPURI o CPV : 30213100-6 , Computere portabile (Rev.2) În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 8 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări’’. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Listă clarificări, notificări şi decizii’’, cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificare/Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de produse tip FEDR în cadrul proiectului “STAR – Şcoală atractivă pentru toţi", POCU/665/6/23/133608 07.07.21
Achiziţia de produse tip FEDR în cadrul proiectului "DidactAcces" - POCU/784/6/24/139602 04.10.21
Furnizare de dispozitive electronice tip tabletă cu conexiune la internet pentru 2 ani 19.10.20
Furnizare de laptopuri pentru Inspectoratul Şcolar Judeţean Brăila 02.12.20
Furnizare de laptopuri pentru Inspectoratul Şcolar Judeţean Brăila 22.10.20
Furnizare de laptopuri pentru Inspectoratul Şcolar Judeţean Brăila 22.10.20
Achiziţia de produse în cadrul proiectului “STAR – Şcoală atractivă pentru toţi", POCU/665/6/23/133608 09.12.21
Acord Cadru avand ca obiect "Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri, intretinerea zidurilor de sprijin si prevenirea efectelor inundatiilor" pe o perioada de 4 ani pentru D.R.D.P BUZAU 1-4 loturi S.D.N BRAILA, S.D.N BUZAU, S.D.N GALATI, S.D.N FOCSANI  
Acord Cadru avand ca obiect "Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri, intretinerea zidurilor de sprijin si prevenirea efectelor inundatiilor" pe o perioada de 4 ani pentru D.R.D.P BUZAU 1-4 loturi S.D.N BRAILA, S.D.N BUZAU, S.D.N GALATI, S.D.N FOCSANI  
Servicii de proiectare si executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: "REALIZAREA LUCRARILOR DE IMPREJMUIRE TEREN-PUNCT DE LUCRU SERE LACU SARAT, STATIUNEA LACU SARAT, COMUNA CHISCANI, JUDETUL BRAILA 03.05.22