Feedback
I.D.: 42573058

Achiziţia de produse pentru realizarea unor lucrări de investiţii de mică amploare, respectiv lucrări de intervenţie fără autorizaţie de construcţie la Pavilionul C1 şi Pavilionul A3, în regie proprie cu persoanele private de libertate

Data publicarii
19.02.20 Exista 1.072.656 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44190000-8
Termenul limita pentru depunere:
02.03.20
Pretul estimativ:
302.486,21 RON - 302.486,21 RON
Documente participare:
  1. Calculator de preturi.xlsx
  2. Documentatia de atribuire.pdf
  3. Formulare si modele de documente in format editabil.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia acord-cadru privind furnizarea de produse cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente de furnizare ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestuia. Produsele ce urmează a fi achiziţionate sunt împărţite în loturi, pe cantităţi minime şi maxime est...
Autoritatea contractantă va încheia acord-cadru privind furnizarea de produse cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente de furnizare ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestuia. Produsele ce urmează a fi achiziţionate sunt împărţite în loturi, pe cantităţi minime şi maxime estimate conform caietului de sarcini. Cele 4 loturi de produse sunt: lot 1 – "materiale de construcţii", lot 2 – "materiale pentru instalaţii sanitare şi termice", lot 3 – "materiale pentru instalaţii electrice", lot 4 – "obiecte sanitare antivandal". Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţile minime şi maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subscecvente acordurilor-cadru în funcţie de necesităţi şi de fondurile bugetare alocate. NOTĂ: Se va oferta pentru fiecare poziţie din cadrul fiecărui lot, respectând întocmai prevederile caietului de sarcini, acesta conţinând specificaţii tehnice care reprezintă cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică ce permit fiecărui produs să fie descris, în mod obiectiv, astfel încât să corespundă necesităţii autorităţii contractante. Preţurile unitare şi valorile ofertelor trebuie să fie exprimate în lei, fără TVA, cu maxim două zecimale! În conformitate cu prevederile art. 2 din Ordinul nr. 1017 din 20.02.2019 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat, documentaţia conţine următoarele secţiuni: Secţiunea I – DUAE (este implementat în SEAP), Secţiunea II - Instrucţiuni pentru candidaţi/ofertanţi, Secţiunea III - Caiet de sarcini pentru achiziţia de produse, Secţiunea IV - Proiect de acord-cadru şi proiect de contract subsecvent acordului-cadru şi Secţiunea V - Formulare şi modele de documente.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu