Feedback
I.D.: 62514320

Achiziţia de produse de panificaţie pentru o perioadă de 12 luni

Data publicarii
31.10.21 Exista 1.047.102 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811000-6
Termenul limita pentru depunere:
06.12.21
Pretul estimativ:
780.354,00 RON - 1.077.866,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 31.10.21 Publicat la 02.11.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru privind furnizarea de produse de panificaţie (pâine semialbă, pâine semialbă fără sare şi cozonac cu nucă şi cacao) cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţiona...
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru privind furnizarea de produse de panificaţie (pâine semialbă, pâine semialbă fără sare şi cozonac cu nucă şi cacao) cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţionarea produselor alimentare este necesară pentru hrănirea persoanelor private de libertate şi are ca temei legal Ordinul nr. 3.147/C din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciarelor. Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţile minime şi maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente acordului-cadru în funcţie de necesităţi şi de fondurile bugetare alocate. Durata acordului-cadru va fi de 12 luni. Autoritatea contractantă estimează a încheia un număr de 7 contracte subsecvente acordului-cadru, astfel: Contract subsecvent nr. 1 – perioda de desfăşurare va fi de o lună: 01-31.01.2022; Contract subsecvent nr. 2 – perioda de desfăşurare va fi de o lună: 01-28.02.2022; Contract subsecvent nr. 3 – perioda de desfăşurare va fi de o lună: 01-31.03.2022; Contract subsecvent nr. 4 – perioda de desfăşurare va fi de o lună: 01-30.04.2022; Contract subsecvent nr. 5 – perioda de desfăşurare va fi de 5 (cinci) luni: 01.05-30.09.2022; Contract subsecvent nr. 6 – perioda de desfăşurare va fi de 2 (două) luni: 01.10-30.11.2022; Contract subsecvent nr. 7 – perioda de desfăşurare va fi de o lună: 01-31.12.2022. Preţurile unitare şi valorile ofertelor vor fi exprimate în lei, fără TVA, cu maxim două zecimale!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea produselor alimentare necesare hrănirii persoanelor private de libertate (21 loturi) 30.10.23
Achiziționarea produselor alimentare necesare hrănirii persoanelor private de libertate (21 loturi)  
Achiziționarea produselor alimentare necesare hrănirii persoanelor private de libertate (21 loturi)  
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (5 loturi) pentru o perioadă de 8 luni 27.02.23
Acord-cadru furnizare carne de porc si produse din carne si preparate din carne 2013-2014  
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (17 loturi) pentru o perioadă de 12 luni 03.10.22
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (lot 1 – cartofi şi lot 2 – varză albă) 20.04.22
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20