Feedback
I.D.: 72434145

Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (17 loturi) pentru o perioadă de 12 luni

Data publicarii
25.08.22 Exista 744.302 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 15111100-0 15100000-9 15131700-2 15810000-9 03221110-0 15221000-3 15112130-6 03142500-3 15511700-0 03222321-9 15530000-2 15332200-6 15131310-1 15870000-7 15551300-8 03212100-1 03221410-3
Termenul limita pentru depunere:
03.10.22
Pretul estimativ:
3.734.173,40 RON - 5.228.725,80 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 25.08.22 Publicat la 30.08.22 Publicat la 15.09.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea ca obiect furnizarea de produse alimentare. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţionarea produselor alimentare este ne...
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea ca obiect furnizarea de produse alimentare. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţionarea produselor alimentare este necesară pentru hrănirea persoanelor private de libertate şi are ca temei legal Ordinul nr. 3.147/C din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciarelor. Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţile minime şi maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente acordului-cadru în funcţie de necesităţi şi de fondurile bugetare alocate. Durata acordurilor-cadru va fi de 12 luni. Cantităţile minime şi maxime prevăzute în acordul-cadru sunt estimative. Prin contractele subsecvente ce vor fi încheiate între părţi, cantităţile minime pot să nu fie atinse, cantităţile maxime pot fi depăşite cu încadrarea valorică a suplimentării acordului-cadru în limita a 10%, fără a eluda prevederile Legii nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, care instituie obligaţii ale autorităţii contractante în raport cu anumite praguri valorice. Cantităţile minime şi maxime estimate ale acordurilor-cadru şi ale contractelor subsecvente acestora, precum şi valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în documentul "ANEXĂ – NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE" înregistrat cu nr. 45976/11.08.2022, ataşat la prezentul anunţ de participare. Contractele subsecvente acordurilor-cadru se vor încheia lunar sau trimestrial ori de câte ori este necesar, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Numărul de zile în care se pot solicita clarificări înainte de data-limită pentru depunerea ofertelor este de 20 de zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 15-a zi înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu