Feedback
I.D.: 77479807

Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (5 loturi) pentru o perioadă de 8 luni

Data publicarii
19.01.23 Exista 769.181 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 15821200-1 15411100-3 15331420-7 15831000-2 15119600-1
Termenul limita pentru depunere:
27.02.23
Pretul estimativ:
1.216.882,00 RON - 1.265.415,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.01.23 Publicat la 29.01.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea ca obiect furnizarea de produse alimentare. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţionarea produselor alimentare este ne...
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea ca obiect furnizarea de produse alimentare. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţionarea produselor alimentare este necesară pentru hrănirea persoanelor private de libertate şi are ca temei legal Ordinul nr. 3.147/C din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciarelor. Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţile minime şi maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente acordului-cadru în funcţie de necesităţi şi de fondurile bugetare alocate. Durata acordurilor-cadru va fi de 8 luni. Cantităţile minime şi maxime estimate sunt prezentate astfel: Lotul 1 - biscuiţi = cantitate minimă/acord-cadru: 21.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 21.500 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 2.625 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 2.688 kg; Lotul 2 – ulei de floarea soarelui = cantitate minimă/acord-cadru: 6.800 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 7.000 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 850 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 875 kg; Lotul 3 – roşii în conserve: -> conserve pastă tomate = cantitate minimă/acord-cadru: 15.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 15.500 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 1.875 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 1.938 kg; -> conserve roşii în bulion = cantitate minimă/acord-cadru: 17.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 17.500 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 2.125 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 2.188 kg; Lotul 4 – zahăr = cantitate minimă/acord-cadru: 8.500 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 9.000 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 1.063 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 1.125 kg; Lotul 5 - peşte macrou congelat = cantitate minimă/acord-cadru: 43.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 45.000 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 5.375 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 5.625 kg. Cantităţile minime şi maxime prevăzute în acordul-cadru sunt estimative. Prin contractele subsecvente ce vor fi încheiate între părţi cantităţile minime pot să nu fie atinse, cantităţile maxime pot fi depăşite cu încadrarea valorică a suplimentării acordului-cadru în limita a 10%, fără a eluda prevederile Legii nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, care instituie obligaţii ale autorităţii contractante în raport cu anumite praguri valorice. Cantităţile minime şi maxime estimate ale acordurilor-cadru şi ale contractelor subsecvente acestora, precum şi valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în documentul "ANEXĂ – NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE" înregistrat cu nr. 21721/11.01.2023. Contractele subsecvente acordurilor-cadru se vor încheia lunar sau trimestrial ori de câte ori este necesar, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Numărul de zile în care se pot solicita clarificări înainte de termenul-limită pentru depunerea ofertelor este de 20 de zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul-limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor având în vedere că, potrivit art. 161 din Legea nr. 98/2016,cu modificările şi completările ulterioare, operatorii economici trebuie să aibă cel puţin 10 zile să îşi întocmească oferta în conformitate cu cerinţele suplimentare introduse prin răspunsul la clarificări/informaţii suplimentare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (lot 1 – cartofi şi lot 2 – varză albă) 20.04.22
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (5 loturi) pentru o perioadă de 8 luni  
"SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI SERVICE PERMANENT ALE STANDURILOR CU CLEME PENTRU BLOCAREA ROŢILOR LA MOPEDE/MOTOCICLETE"  
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate - 16 loturi 18.10.21
Furnizare produse necesare hrănirii persoanelor private de libertate: lot 1 – cartofi, lot 2 – varză albă, lot 3 – slănină de porc 23.03.20
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate - necesar 12 luni pentru loturile 1-23, necesar 6 luni pentru lotul 24 şi 25 12.10.20
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate: lot 1 - pate vegetal, lot 2 - peşte macrou congelat, lot 3 - unt de masă şi lot 4 - crenvurşti de pui 22.03.21
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate: lot 1 - cartofi de vară, lot 2 - varză albă 19.04.21
Achiziţionarea serviciilor de salubritate pentru o perioadă de 24 luni 08.11.21
ACORD-CADRU FURNIZARE TONER PENTRU IMPRIMANTE LASER/FAXURI