Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care sa permita achizitia de piese de schimb auto, a carui valabilitate va fi de 12 luni de la data publicarii prezentului anunt.
Procedura de atribuire va respecta regulile Licitatiei Restrânse, urmând a se derula în doua etape, astfel: Etapa I – depunerea solicitarilor de participare la SAD ; Etapa II – depune...
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care sa permita achizitia de piese de schimb auto, a carui valabilitate va fi de 12 luni de la data publicarii prezentului anunt.
Procedura de atribuire va respecta regulile Licitatiei Restrânse, urmând a se derula în doua etape, astfel: Etapa I – depunerea solicitarilor de participare la SAD ; Etapa II – depunerea ofertelor doar de catre ofertantii calificati la finalul primei etape.
In baza art. 124, lit. b) din Legea 98/2016, Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documenta.ii denumit "Instructiuni pentru ofertanti" (a se vedea pct. I.).
Avand in vedere caracterul deschis al SAD, dupa lansarea SAD si pe întreaga perioada de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alatura în orice moment al valabilitatii SAD daca îndeplineste criteriile mentionate în anuntul de participare.
Autoritatea contractanta transmite câte o invitatie de participare tuturor participantilor admisi în cadrul SAD dupa etapa I-a, în vederea depunerii de oferte. Invitatia de participare se va transmite doar ofertantilor calificati la lotul în cadrul caruia se doreste realizarea unei achizitii specifice.
SAD propus de autoritatea contractanta este grupat pe 12 categorii (loturi) de produse, detaliate in caietul de sarcini.
Ofertan.ii pot depune candidatura la unul sau mai multe loturi. În cadrul etapei a II-a nu este obligatorie depunerea ofertei în situatiile în care achizitia propusa nu prezinta interes.
Frecventa contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: In cadrul etapei a II-a autoritatea contractanta va transmite invitatii de participare doar ofertantilor calificati, de regula trimestrial (sau ori de cate ori are nevoie conform necesarului rezultat din activitatea productiva).
Valoarea estimata totala a contractelor care vor fi atribuite de-a lungul perioadei de valabilitate a SAD este detaliata in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini respectiv in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului anunt.
Valoarea estimata minima si maxima a unui contract care va putea fi atribuit de-a lungul perioadei de valabilitate a SAD este detaliata in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini respectiv in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului anunt.
Piesele de schimb care se vor achizitiona prin prezenta procedura de atribuire sunt necesare procesului de reparatii desfasurat de autoritatea contractanta, atat la sediul cât si al punctelor de lucru din localitatile Predeal, Ghimbav, Curtea de Arges si Campulung.
Cantitatile exacte de piese de schimb care trebuie ofertate in cadrul etapei a II-a a SAD vor fi cunoscute doar la momentul transmiterii invitatiilor de participare.
Lista de produse care va fi transmisa în cadrul invitatiei de participare la etapa a II-a a SAD va putea contine si alte produse decât cele din Caietul de sarcini anexat atasat prezentului anunt de participare, autoritatea contractanta poate solicita ofertarea oricaror alte produse necesare în reparatiile executate, conditia fiind încadrarea în categoriile Sistemului Dinamic (autocamioane autohtone, autoturisme autohtone si straine, autocamioane straine).
Nu se va derula licitatie electronica pentru stabilirea ofertei câ.tigatoare in cadrul etapei a II-a a SAD, de unde rezulta ca ofertantii vor trebui sa depuna cea mai buna oferta pâna la data si ora limita indicata în invitatia de participare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161, alin. 1) din Legea nr. 98/2016.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.