Feedback
I.D.: 80730752

Achiziţia de pachete software pentru creare, editare, management de documente şi corespondenţă electronică

Data publicarii
10.04.23 Exista 475.265 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48218000-9
Termenul limita pentru depunere:
20.04.23
Pretul estimativ:
437.040,00 RON - 655.560,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.04.23 Publicat la 19.04.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pachetele software pentru creare, editare, management de documente şi corespondenţă electronică de tip Business Premium şi E3 sunt necesare funcţionării instituţiei. Se solicită prelungirea celor 380 de abonamente folosite pe staţiile de lucru din cadrul Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti şi DPEPSCS1 şi suplimentarea acestora cu un număr de 40 de pachete software pentru viitorii angajaţi ai instituţiei. Durata contractu...
Pachetele software pentru creare, editare, management de documente şi corespondenţă electronică de tip Business Premium şi E3 sunt necesare funcţionării instituţiei. Se solicită prelungirea celor 380 de abonamente folosite pe staţiile de lucru din cadrul Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti şi DPEPSCS1 şi suplimentarea acestora cu un număr de 40 de pachete software pentru viitorii angajaţi ai instituţiei. Durata contractului este cuprinsă în perioada 01.05.2023 - 31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii până la 30.04.2024, dacă există credite bugetare cu această destinaţie, în conformitate cu art. 165 din H.G. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Valoarea totală estimată a achiziţiei: 655.560,00 lei fără TVA, din care: 437.040,00 lei fără TVA pentru 8 luni, respectiv perioada 01.05.2023 – 31.12.2023 218.520,00 lei fără TVA pentru 4 luni, respectiv perioada 01.01.2024 – 30.04.2024 (posibilitate de prelungire a contractului pentru 4 luni, dacă vor exista credite bugetare cu această destinaţie) Valoarea minimă a intervalului (437.040 lei fără TVA) reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele financiare pentru perioada 01.05.2023 – 31.12.2023, iar valoarea maximă a intervalului (655.560 lei fără TVA) reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilei suplimentări în baza art. 165 din HG nr. 395/2016, până la data de 30.04.2024. Ofertele financiare (formularul de ofertă nr. 11) se vor completa cu valoarea aferentă perioadei 01.05.2023 – 31.12.2023, valoare care se va cripta în SEAP, iar în anexă la formularul de ofertă financiară se va completa separat valoarea pentru perioada 01.05.2023 – 31.12.2023 şi pentru perioada 01.01.2024 – 30.04.2024.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu