Feedback
I.D.: 104480803

Achiziţia de mobilier şcolar în cadrul proiectului: DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE A ŞCOLII PROFESIONALE "GEORGE COŞBUC" MEDIEŞU AURIT, JUDEŢUL SATU MARE

Data publicarii
22.10.24
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
04.11.24
Pretul estimativ:
688.530,00 RON - 688.530,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa 1 la CS Fise tehnice mobilier scolar.pdf
  2. Caiet de sarcini mobilier scolar.docx.pdf
  3. Draft contract mobilier scolar.pdf
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreşte să achizitioneze: • 350 buc – Set individual pentru ciclu primar (bancă+scaun) • 250 buc – Set individual pentru ciclu gimnazial/profesional (bancă+scaun) • 30 buc – Catedră sală de clasă • 2 buc – Catedră de laborator • 55 buc – Scaun profesor • 32 buc – Scaun elev pentru laborator • 16 buc – Masă laborator cu blat termorezistent, 2 elevi • 4 buc – Dulap cu 2 uşi mat...
Autoritatea contractantă doreşte să achizitioneze: • 350 buc – Set individual pentru ciclu primar (bancă+scaun) • 250 buc – Set individual pentru ciclu gimnazial/profesional (bancă+scaun) • 30 buc – Catedră sală de clasă • 2 buc – Catedră de laborator • 55 buc – Scaun profesor • 32 buc – Scaun elev pentru laborator • 16 buc – Masă laborator cu blat termorezistent, 2 elevi • 4 buc – Dulap cu 2 uşi materiale didactice • 4 buc – Dulap metalic laborator • 27 buc – Dulap metalic individual GIMNAZIU/PROFESIONAL • 48 buc – Dulap cu 12 casete colorate pentru ciclu PRIMAR conform specificatiilor din caietul de sarcini 10378 din 21.10.2024 parte integranta din documentatia de atribuire. Achizitia se va realiza în baza Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi a HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 6 zile. Termenul limita la care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu