Feedback
I.D.: 46835314

Achiziţia de materiale sanitare

Data publicarii
03.06.20 Exista 1.048.193 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
15.06.20
Pretul estimativ:
100.841,20 RON - 482.847,50 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 03.06.20 Publicat la 12.06.20
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru privind furnizarea de produse cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordurilor-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestora ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Produsele ce urmează a fi achiziţionate sunt împărţite în loturi, pe cantităţi minime şi maxime es...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru privind furnizarea de produse cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordurilor-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestora ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Produsele ce urmează a fi achiziţionate sunt împărţite în loturi, pe cantităţi minime şi maxime estimate conform anexei Caietului de sarcini - parte componentă a Documentaţiei de atribuire. Produsele care fac obiectul achiziţiei sunt împărţite în 9 loturi, astfel: lotul 1 - Alcool sanitar, lotul 2 – Combinezon de protecţie, lotul 3 - Ochelari de protecţie, lotul 4 – Viziere de protecţie, lotul 5 – Botoşi de unică folosinţă, lotul 6 – Halat de unică folosinţă, lotul 7 – Mască de protecţie, lotul 8 – Mănuşi chirurgicale, lotul 9 - Consumabile medicale nechimice de unică folosinţă şi consumabile hematologice: plasturi rivanol, pahare unică folosinţă, faşă elastic, comprese sterile, ace vacutainer, seringi, coprocultor, leucoplast mătase, electrozi defibrilare primedic, leucoplast pânză, indicator sterilizare, abeslanguri, scutec adulţi, teste sterilizare autoclave, teste glicemie, teste hemoglobină. Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţile minime şi maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente acordurilor-cadru în funcţie de necesităţi şi de fondurile bugetare alocate. Durata acordurilor-cadru este aproximativ 6 luni (estimat iulie- 31.12.2020). În cazul în care, autoritatea contractantă va achiziţiona cantitatea maximă estimată în acordurile-cadru, acestea nu vor mai fi valabile până la data de 31.12.2020 şi vor expira la data emiterii documentului constatator privind îndeplinirea obligaţiilor contractuale de către contractant. NOTĂ: Se va oferta pentru fiecare poziţie din cadrul fiecărui lot, respectând întocmai prevederile Caietului de sarcini, acesta conţinând specificaţii tehnice care reprezintă cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică ce permit fiecărui produs să fie descris, în mod obiectiv, astfel încât să corespundă necesităţii Autorităţii contractante. Preţurile unitare şi valorile ofertelor trebuie să fie exprimate în lei, fără TVA, cu maxim două zecimale! În conformitate cu prevederile art. 2 din Ordinul nr. 1017 din 20.02.2019 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat, documentaţia conţine următoarele secţiuni: Secţiunea I – DUAE (este implementat în SEAP), Secţiunea II - Instrucţiuni pentru candidaţi/ofertanţi, Secţiunea III - Caiet de sarcini pentru achiziţia de produse, Secţiunea IV - Proiect de acord-cadru şi proiect de contract subsecvent acordului-cadru şi Secţiunea V - Formulare şi modele de documente.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de produse necesare pentru realizarea reparaţiilor curente la camerele de deţinere şi spaţiile administrative ale penitenciarului şi la împrejurimi - amenjări interioare şi exterioare, în regie proprie cu persoanele private de libertate 06.05.20
Achiziţia de mănuşi de examinare din nitril 03.08.20
Achiziţia de produse pentru realizarea unor lucrări de investiţii de mică amploare, respectiv lucrări de intervenţie fără autorizaţie de construcţie la Pavilionul C1 şi Pavilionul A3, în regie proprie cu persoanele private de libertate 02.03.20
Achiziţia de măşti chirurgicale, necesar 3 luni 22.12.20
Furnizare produse necesare hrănirii persoanelor private de libertate: lot 1 – cartofi, lot 2 – varză albă, lot 3 – slănină de porc 23.03.20
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate - 16 loturi 18.10.21
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate - necesar 12 luni pentru loturile 1-23, necesar 6 luni pentru lotul 24 şi 25 12.10.20
Acorduri-cadru de prestări servicii de salubritate pentru anul 2020 18.11.19
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate: lot 1 - pate vegetal, lot 2 - peşte macrou congelat, lot 3 - unt de masă şi lot 4 - crenvurşti de pui 22.03.21
Achiziţia serviciilor de salubritate pentru anul 2021 26.10.20