Feedback
I.D.: 67901306

Achiziţia de materiale consumabile pentru desfăşurarea activităţii echipei de proiect, în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice- cod SIPOCA 616 "

Data publicarii
08.04.22 Exista 90.553 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
14.04.22
Pretul estimativ:
4.878,12 RON - 4.878,12 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Informatiile suplimentare cu privire la achiziţia în cauza se regăsesc pe site-ul instituţiei la adresa mdlpa.ro-Informatii de interes public-Achizitii publice - Anunturi
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de servicii pentru organizarea întâlnirilor de discuţii şi consultare, sesiunilor de informare şi diseminare, sesiunilor de dezbatere, instruire, în cadrul proiectului "Creşterea coerenţei cadrului normativ şi a eficienţei reglementărilor tehnice în domeniul construcţiilor", 11.08.22
Achiziţia de materiale consumabile desfăşurării activităţii echipei de proiect, în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţelor serviciilor publice", cod SIPOCA 616 15.04.20
Achiziţia Produse hardware IT, în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice"– cod SIPOCA 616/MySMIS 127589, în cadrul căruia Patronatul Serviciilor Publice are calitatea de Partener 21.04.20
Achiziţia de Materiale promoţionale şi alte materiale de informare şi publicitate, în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice"– cod SIPOCA 616/MySMIS 127589. 07.01.20
Achiziţionare de servicii pentru organizarea unui eveniment de diseminare a rezultatelor proiectului “Creşterea coerenţei cadrului normativ şi a eficienţei reglementărilor tehnice în domeniul construcţiilor", cod SIPOCA 731 20.07.23
Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) 04.01.22
R_Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) 16.08.22
Achiziţia serviciilor de mentenanţă (întreţinere şi reparaţie) imobile şi instalaţii pentru sediile M.D.L.P.A. 14.02.23
Achiziţia serviciilor de organizare, în perioada 03 – 05 noiembrie 2022, la Poiana Braşov, judeţul Braşov, a celei de-a 6-a ediţii a Forumului româno-francez al cooperării descentralizate 17.10.22
Achiziție de materiale consumabile pentru desfășurarea activității echipei de proiect, în cadrul proiectului “Monitorizarea și evaluarea integrată a performanței serviciilor publice“ 14.04.22