Feedback
I.D.: 5230845

Achiziţia de materiale consumabile (birotică) în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea managementului investi?iilor publice” - cod SMIS 52843

Data publicarii
09.02.15 Exista 57.831 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233153-8 30199230-1 42964000-1 30192123-9
Termenul limita pentru depunere:
12.02.15
 
 
Documente participare:
  1. static_4_Mfp_scrisoareintentie586112.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de materiale consumabile (birotică) în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea managementului investi?iilor publice” - cod SMIS 52843
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta în vederea elaborării de scheme pentru utilizarea eficientă si sustenabilă a investi?iilor proiectului la nivelul comunitatilor - 03/CQ/2018 22.02.18
,,Achizitie servicii de asistenta tehnica in managementul de proiect’’ pentru implementarea proiectului: ,,Imbunatatirea managementului la nivelul Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, aferent competentelor specifice legate de implementarea cu succes a proiectelor sustinute din instrumente structurale, bazata pe eficientizarea procesului de achizitie publica’’, cod SMIS – 48792’’ 21.08.14
“Materiale de birotică şi papetărie, în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea Managementului Riscului de Dezastre în România P166302", cu finanţare din fondurile Băncii Internaţionale pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare" 20.06.24
Servicii de Elaborare S.F. + D.A.L.I. + P.T. Construire drum judetean de la Centura Bucuresti (zona Mogosoaia, strada Odai) si pana la comuna Corbeanca (intersectie drum judetean DJ 101) – continuare cu drumul judetean DJ 101A (km. 0+000 - comuna Corbeanca), km. 11+900, comuna Peris, intersectie drum judetean DJ 101B – km. 14+000, limita judet Dambovita 09.06.16
"Servicii de consultanţă şi expertiză pentru elaborarea unei propuneri legislative şi a unui studiu de eficientizare administrativă a managementului situaţiilor de urgenţă generate de tipurile de risc specifice ministerului şi stării mediului", în cadrul proiectului "Dezvoltarea capacităţii administrative a Ministerului Mediului privind gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de riscurile specifice ministerului şi a situaţiilor privind starea mediului", cod SIPOCA/MySMIS nr.596/127554.  
achiziţia de servicii de cazare, masă, transport şi organizare a cursurilor de formare profesională în domeniul Managementului Calităţii pentru salariaţii Oficiului National al Registrului Comerţului şi ai oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale pentru implementarea proiectului - „Consolidarea capacităţii instituţionale a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, a sistemului registrului comerţului şi a sistemului de publicitate legală” COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317 14.08.19
achiziţia de servicii de cazare, masă, transport şi organizare a cursurilor de formare profesională în domeniul Managementului Calităţii pentru salariaţii Oficiului National al Registrului Comerţului şi ai oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale pentru implementarea proiectului - "Consolidarea capacităţii instituţionale a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, a sistemului registrului comerţului şi a sistemului de publicitate legală" COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317  
Servicii de consultanţă în vederea elaborării documentaţiei de atribuire (specificaţii tehnice, caiete de sarcini) pentru dezvoltarea aplicaţiei, achiziţia de hardware şi software,, în cadrul proiectului "Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de parchete" cod SIPOCA 761/ MySMIS 133850 08.02.21
Achiziţia de servicii pentru elaborarea şi standardizarea protocoalelor şi ghidurilor de practică medicală în transplant, pentru fiecare tip de activitate şi pentru fiecare tip de transplant, în cadrul proiectului SIPOCA 696 “Îmbunătăţirea procesului de reglementare în domeniul transplantului“ cod SMIS 129166 25.02.21
Achiziţia "Servicii de asistenţă tehnică pentru verificarea perfomanţelor RNMCA (Lot 1) şi reprezentarea MMAP în cadrul procedurilor specifice (Lot 2)- cu finanţare din fondurile proiectului "Îmbunătăţirea sistemului de evaluare şi monitorizare a calităţii aerului la nivel naţional"- cod POIM/MySMIS 30.09.21