Feedback
I.D.: 48342796

Achiziţia de mănuşi de examinare din nitril

Data publicarii
23.07.20 Exista 1.002.455 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18424300-0
Termenul limita pentru depunere:
03.08.20
Pretul estimativ:
125.019,70 RON - 125.019,70 RON
Documente participare:
  1. Documentatia_de_atribuire.pdf
  2. Formulare si modele de documente in format editabil.docx
  3. FisaDate_DF1090173.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru privind furnizarea de mănuşi de examinare din nitril cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestuia. Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţi minime ...
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru privind furnizarea de mănuşi de examinare din nitril cu un singur operator economic. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestuia. Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţi minime şi maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente acordului-cadru în funcţie de necesităţi şi de fondurile bugetare alocate. Cantitatea minimă estimată este de 69.176 bucăţi, iar cantitatea maximă estimată este de 192.338 bucăţi. Durata acordurilor-cadru este aproximativ 4 luni (estimat septembrie- 31.12.2020). În cazul în care, autoritatea contractantă va achiziţiona cantitatea maximă estimată în acordul-cadru, acesta nu va mai fi valabil până la data de 31.12.2020 şi va expira la data emiterii documentului constatator privind îndeplinirea obligaţiilor contractuale de către contractant. NOTĂ: Se va oferta pentru cantitatea maximă estimată respectând întocmai prevederile Caietului de sarcini, acesta conţinând specificaţii tehnice care reprezintă cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică ce permit fiecărui produs să fie descris, în mod obiectiv, astfel încât să corespundă necesităţii Autorităţii contractante. Preţurile unitare şi valorile ofertelor trebuie să fie exprimate în lei, fără TVA, cu maxim două zecimale! În conformitate cu prevederile art. 2 din Ordinul nr. 1017 din 20.02.2019 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat, documentaţia conţine următoarele secţiuni: Secţiunea I – DUAE (este implementat în SEAP), Secţiunea II - Instrucţiuni pentru candidaţi/ofertanţi, Secţiunea III - Caiet de sarcini pentru achiziţia de produse, Secţiunea IV - Proiect de acord-cadru şi proiect de contract subsecvent acordului-cadru şi Secţiunea V - Formulare şi modele de documente.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de materiale sanitare 15.06.20
Achiziţia de produse necesare pentru realizarea reparaţiilor curente la camerele de deţinere şi spaţiile administrative ale penitenciarului şi la împrejurimi - amenjări interioare şi exterioare, în regie proprie cu persoanele private de libertate 06.05.20
Achiziţia de măşti chirurgicale, necesar 3 luni 22.12.20
Furnizare produse necesare hrănirii persoanelor private de libertate: lot 1 – cartofi, lot 2 – varză albă, lot 3 – slănină de porc 23.03.20
Achiziţia de produse pentru realizarea unor lucrări de investiţii de mică amploare, respectiv lucrări de intervenţie fără autorizaţie de construcţie la Pavilionul C1 şi Pavilionul A3, în regie proprie cu persoanele private de libertate 02.03.20
Achiziţia de mănuşi de examinare din nitril  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio